مرکز ترک سیگار در غرب تهران

امروزه در دنیا شاهد بسیاری از افرادی که سیگار مصرف می کنند هستیم که در سنین مختلف با این مواد سمی آشنا می شوند و به هر بهانه ای دوست دارند تا خود را در دام آن بیاندازند به همین منظور شاهد نگرانی بسیاری از خانواده ها پدر، مادرها هستیم که مبادا فرزندشان به این مواد آلوده شوند و به هر نحوی می خواهند آن ها را آگاه سازند که این کار اشتباه است.

همچنین شاهده بسیاری از نوجوانان و جوانان می باشیم که از سنین کم 13 سالگی شروع به مصرف سیگار می کنند این وضعیت و ارقامی که اثبات شده، نشان می دهد که چقدر اوضاع نابسامان می باشد. به همین منظور وجود جایی که بتواند چشم افراد را باز نماید و حقایق را در اختیار آن ها قرار دهد بسیار واجب می باشد.

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در خانه رها از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

سیگار کشیدن بر روی کل بدنتان آسیب می رساند و سبب سرطان ریه، سرطان پوست، بیماری قلبی، تنگی نفس و آسم، ریزش موی سر، بوی بد دهان، از بین رفتن لثه ها و دندان، کم شدن شنوایی و … می شود. دود سیگار علاوه بر آسیب به بدن، تا مدت ها بر محیط اطراف یعنی گردو غبار، پرده، مبل، دیوار و … باقی می ماند و فضا را نیز آلوده می کند.

 

روش های مختلف ترک سیگار 

 

 

بارها مشاهده کرده ایم که افراد سیگاری در زندگی خود بالاخره یک بار هم که شده سعی کردند تا سیگار را ترک نمایند اما موفق نشده اند. همین افراد با تحقیقات بسیار و امتحان نمودن روش های مختلفی مانند مصرف قرص هایی که افراد را گول می زنند تا با مصرف آن ها از سیگار خلاص می شوند یا چسب ترک سیگار یا طب سوزنی و هزاران روش های دروغین که در بازار می باشد با شکست مواجه شده اند.

همچنین برخی دیگر هم با جایگزین کردن پاد یا سیگار الکترونیک و ویپ به خیال خود می توانند که دیگر سمت سیگار نروند که باز هم بعد از مدت ها به دنیای سیگاری خود بازگشتند.

در ذهن افراد سیگاری این سوال پیش می آید پس چه راهی هست برای ترک سیگار عالی و خوب که بتوان بدون تجربه هیچ عوارضی به ترک همیشگی آن انجامید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اما اگر به شما بگوییم که جایی وجود دارد که شما می توانید به راحتی با ورود به آن جا برای همیشه از سیگار خداحافظی کنید چه؟

قطعا کنجکاو می شوید و می خواهید که بدانید در مورد چه جایی با شما حرف میزنم؟ ترک سیگار هم ماندد بسیاری از جاها دارای مرکزی می باشد که شما می توانید برای ترک سیگار خود به آنجا اقدام نمایید.

 

 

معیار تشخیص بهترین مرکز ترک سیگار؟

 

 

حالا ببینیم که بهترین مرکز ترک سیگار چه جایی باید باشد؟ در کل هر مرکزی که بتواند به افرادی که می خواهند سیگار را ترک نمایند، کمک کند که به بهترین روش ممکن و کم عارضه ترین روش همچنین در زمان خیلی کوتاه در ترک سیگار موفق شوند، از طرفی هم مهمترین موضوع شرط و شروطی چه برای سن چه موارد دیگری نداشته باشند را بهترین مرکز برای ترک سیگار می توان معرفی کرد

بهترین مرکز ترک سیگار در تهران، جایی است که با ورود به آن می توانید مطمئن شوید که قادر هستید سیگارتان را ترک کنید و هیچ فرقی بین شما و افراد موفق در این حوزه نیست. زیرا ترک سیگار با شیوه های نوین نیازمند اراده قوی و توانمندی خاصی نیست و به راحتی اتفاق می افتد.

پس مهم است که برای ترک سیگار راحت به دنبال مرکزی باشید که بی هیچ شک و تردیدی به شما اطمینان دهد که در ترک سیگار موفق خواهید شد.

 

یک نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند به شما کمک کند که بتوانید بهترین مرکز ترک سیگار را پیدا کنید، دیدن و ملاقات با افرادی باشد که روزی می خواستند تا از شر سیگار راحت شوند و اما همانند شما با شکست مواجه می شدند. حال توانسند که به کمک آن مرکز سیگارشان را ترک کنند. وقتی شما از نزدیک با افراد موفق در ترک سیگار برخورد می کنید و با آنها صحبت می کنید، مشاهده می کنید که که آنها هم قبل از ترک سیگار، شرایطی مثل شما داشتند و به خودتان این اطمینان را می دهید که پس من هم می توانم همانند آنها باشم مقاله چند روز بعد از ترک سیگار نیکوتین از بدن خارج میشود  را بخوانید.

 

 

مشاهده ی  مستندات و افراد زیادی که موفق شده اند سیگارشان را ترک کنند، باور من می توانم را، در ذهن انسان، بسیار قوی می کند و این موضوع، رمز تشخیص بهترین مرکز ترک سیگار است برای اینکه بتوانید آن را تشخیص بدهید لازم است که افراد موفق در آن مرکز را ببینید و با آنها ملاقات کنید تا باور کنید که می شود سیگار را به راحتی کنار گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین مرکز ترک سیگار؟

 

 

 و اما بریم سر اصل مطلب که اصلا بهترین مرکز ترک سیگار کجاست ؟ در پاسخ ما به شما می گوییم که بهترین مرکز ترک سیگار ، مرکزی است که بدون نیاز به درد کشیدن، بدون عوارض، بدون استفاده از دارو و مواد جایگزین نیکوتین، بدون عوارض و خماری،  بتوانید برای همیشه از این مواد سمی دور بمانید این مرکز ترک سیگار به شما کمک می کند که به صورت همیشگی و تضمینی با پشتیبانی مادام العمر بتواند این را به شما ثابت کند که با سیگار برای همیشه خداحافظی کنید و همچنین بعد از ترک سیگار، هیچ میل و هوس سیگاری نداشته باشید و حس رهایی و شادی را به طور عمیق تجربه کنید.

 

 

 

 

آیا چنین مرکزی با این همه مزیت وجود دارد؟

 

 

باید به شما این اطمینان را بدهیم که بله چنین مرکزی وجود دارد. مجموعه بزرگ ترک سیگار خانه رها را می توان  یکی از بهترین مرکز ترک سیگار معرفی کرد که به شما کمک می کند تا با ترک سیگار به روش رها برای همیشه بدون سیگار، زندگی شاد و سالمی را تجربه کنید.  برای ترک همیشگی سیگار کافی است به این مرکز مراجعه کنید.

با ورود به این مرکز شما دیگر یک فرد سیگاری نخواهید بود و زندگی جدیدی را با یک سبک عالی و شاد، تجربه خواهید کرد .

برای پیدا کردن این مرکز به شما پیشنهاد می دهیم که با مجموعه بزرگ ترک سیگار خانه رها آشنا شوید تا تمام باورهایتان راجع به ترک سیگار را کنار گذاشته و به این اطمینان برسید که می توانید به راحتی و در سریع ترین روش ممکن بدون هیچ گونه عوارض و سختی، با سیگار خداحافظی کنید.

 

 

 

حال و هوای خانه رها

 

شما با ورود به این مرکز مشاهده می کنید که افراد بسیار زیادی با شرایط مختلفی مانند شما در این مسیر قدم برداشتند و همراه شما خواهند بود تا در این مسیر هم قدم شوید. با افراد مختلفی آشنا می شوید همچنین با دلایل مختلفی برای ترک سیگارشان خواهید شنید و فضای بسیار جالبی برای شما فراهم خواهد شد

 

همچنین افرادی هم از قدیم در آن جا حضور دارند که شما با آن ها ملاقات خواهید کرد و از تجربیات آن ها خواهید شنید که چطور روزی مثل شما تصور این را داشته اند که ترک سیگار محال می باشد اما با ورود به این مرکز چطور توانستند زندگی خود را تغییر دهند و حتی به فکر سیگار هم نیفتاده اند.

 

 

مرکز رها چه جایی است؟

 

مرکز رها با جمع کاملا دوستانه وفضای گرمی که برای شما فراهم نموده اند می خواهند تا شما به راحتی بدون هیچ درد و عوارض و مسائل دیگری که از آن ترس دارید بتوانید سیگار را برای همیشه کنار بگذارید. و شک نکنید که این چنین هم خواهد بود.

حتی شما با ترک سیگار دلتان می خواهد که بعد از آن همچنان در آنجا در جمع افرادی که قصد دارند تا از شر این مواد زیان بار خلاص شوند و برای همیشه سیگار را ترک نمایند حضور داشته باشید و از تجربیات خود در اختیار آن ها قرار دهید و با قوت قلب دادن به آن ها خیالشان را راحت نمایید که آن ها هم می توانند سیگار را برای همیشه ترک نمایند.

 

 

 

تاثیر سیگار روی بدن

با هر 15 نخ سیگار که می­کشید، جهشی در بدن رخ می­ دهد. جهش عامل شروع سرطان است. اگر متوجه آسیب ناشی از مصرف سیگار شوید، آن را ترک خواهید کرد.

 

گردش خون

هنگام مصرف سیگار، سموم فیلتر آن وارد خون می­ شود. سپس این سموم در خون:

  • باعث غلظت خون و افزایش احتمال تشکیل لخته خون می­ شود
  • فشار خون و ضربان قلب را بالا می ­برد. درنتیجه، قلب بیشتر از حد معمول کار می ­کند
  • رگ­ ها را باریک می­ کند که باعث پایین آمدن میزان خون سرشار از اکسیژن و گردش کم­تر آن در بدن می­ شود.

 

سیگار و تاثیر آن بر عملکرد  قلب

مصرف سیگار به قلب و گردش خون آسیب وارد می­کند و خطر ابتلا به وضعیت­ هایی نظیر بیماری کرونری، حمله­ ی قلبی، سکته، بیماری عروق محیطی (آسیب رگ­ های خون) و بیماری مغزی-رگی (آسیب عروقی که خون را به مغز می­رسانند) را بالا می­برد. مقاله ترک سیگار با نمک را بخوانید.

کربن مونوکسید و نیکوتین سیگار با بالا بردن میزان فعالیت قلب روی آن فشار وارد می ­کنند. همچنین خطر تشکیل لخته خون را بالا می­ برند. سایر مواد شیمیایی سیگار به جداره­ ی عروق کرونری آسیب می­زند که منجر به باریک شدن رگ ­ها می ­شود.

درواقع، مصرف سیگار خطر ابتلا به حمله ­ی قلبی را دوبرابر می ­کند و احتمال مرگ در اثر بیماری کرونری در افراد سیگاری بیشتر از کسانی است که سیگار نمی­ کشند.

 

سیگار و معده

احتمال بروز  زخم یا سرطان معده در افراد سیگاری بیشتر است. مصرف سیگار باعث تضعیف عضله ­ای می ­شود که انتهای نای (مری) را کنترل می ­کند و به اسید معده اجازه می­ دهد طی فرایندی که تحت عنوان رفلاکس می­ شناسیم در مسیر نادرست به نای برگردد.

سیگار عامل قابل توجهی در بروز سرطان کلیه است و هرچه مصرف سیگار بیشتر باشد، خطر ابتلا افزایش می­ یابد. مثلا، تحقیقات نشان می­ دهد اگر روزی 10 نخ سیگار بکشید، احتمال ابتلا به سرطان کلیه نسبت به فردی که سیگار نمی­ کشد یک و نیم برابر خواهد شد. اگر روزی 20 نخ یا بیشتر سیگار بکشید، این رقم به دو برابر خواهد رسید.

 

سیگار و تاثیر آن بر  پوست

مصرف سیگار باعث کاهش میزان اکسیژن دریافتی توسط پوست می ­شود. این یعنی درصورت مصرف سیگار، پوست سریع­ تر پیر می­شود و خاکستری و تیره به ­نظر خواهد رسید. سموم بدن هم باعث تشکیل سلولیت (چربی زیر پوست) می ­شود. مقاله تغییرات چهره بعد از ترک سیگار  را مطالعه کنید.

مصرف سیگار در سنین پایین پوست را بین 10 تا 20 سال پیر می­کند و احتمال چین و چروک صورت، به­ خصوص دور چشم و دهان، را سه برابر افزایش می­ دهد. همچنین باعث می­شود پوست زرد، خاکستری مایل به زرد، به نظر برسد و گونه­ ها را گود می­ کند که ظاهری نزار به شما خواهد داد.

 

نتیجه گیری

 

 

یکی از موارد شایعی که این روزها مشاهده می کنیم مصرف سیگار افراد در سنین مختلف می باشد که همه آن ها دوست دارند که از این مواد سمی خلاص شوند و به دنبال روشی می باشند که به راحتی بدون هیچ عوارضی بتوانند این کار را انجام دهند یکی از مهمترین روش هایی که با اطمینان خاطر می توانید به آن اعتماد کنید روش خانه رها می باشد. عجله کنید و همین حالا شما جز نفرات بعدی که میخواهند به خود و اطرافیان و عزیزان خود هدیه ای بزرگی به نام زندگی را ببخشد، شما باشید.