معرفی ساده ترین و بهترین روش ترک سیگار در مجموعه خانه رها

طبق گفته محققان، یکی از عوامل اصلی بیماری و مرگ انسان‌ها مصرف سیگار می باشد. سیگار کشیدن می‌تواند تقریباً کل اعضای بدن را به خطر بیاندازد و آسیب های جدی به آن وارد سازد. به‌همین‌ علت، افراد سیگاری بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی، سرطان ریه، سکته و...هستند. تصمیم به ترک سیگار و قدم گذاشتن در آن مسیر می‌تواند به کاهش در خطر افتادن افراد و ابتلا به بیماری‌های مختلف، کمک کند  و به طول عمر افراد سیگاری بیافزاید. بااین‌حال، ترک سیگار در تهران چالش ‌برانگیز است، چون موادی به نام نیکوتین، ترکیب شیمیایی موجود در سیگار می باشد، بسیار اعتیادآور است. نیکوتین باعث می شود تا به فعال شدن گیرنده‌هایی در مغز کمک کند که باعث می شود تا ماده شیمیایی دوپامین را آزاد می‌کنند، ماده‌ ی دوپامین که باعث می شود تا حس خوب در بدن افراد سیگاری ایجاد ‌شود.

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در خانه رها از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساده ترین و بهترین روش ترک سیگار

 

 

زمانی که شما سیگار را ترک می‌کنید، دیگر خبری از ماده دوپامین در بدن نیست. درنتیجه باعث بروز علائم ناخوشایند مانند بی‌قراری، حالات افسردگی، اضطراب عدم تمرکز و بدخوابی و ... می شود. علائمی که شما را به سیگار کشیدن تحریک می کند. با وجود همه این‌ موارد، بهترین روش ترک سیگار بسیار زیاد است که مزایای آن‌ به قدری می باشد که می ارزد تا آن احساس لحظه ای را شما تجربه کنید. بهتر است تا در جریان آمار به دست آمده باشید، که 90 درصد عامل مرگ ‌و میرهای ناشی از سرطان ریه و حدود 80 درصد از مرگ‌های ناشی از بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD) می باشد  با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی ساده ترین و بهترین روش ترک سیگار بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

مراحل ترک سیگار

 

 

سریع ترین روش ترک سیگار دارای مراحلی می باشد که شما باید آن را طی کنید:

 

 

انگیزه داشتن

 

 

یکی از مهم‌ترین روش ترک سیگار، داشتن انگیزه و دلیل محکم برای انجام آن است. روش ترک سیگار برای همه یکسان نیست، اما همه برای انجام درست و دقیق یک کار نیاز به انگیزه دارند؛ تا این مسیر را هموار نماید پس خوب بیاندیشید و ببینید که دلیل محکم شما برای ترک سیگار چیست؟ زمانی که انگیزه و دلیل مهمی داشته باشید به ‌راحتی تن به کشیدن حتی 1 نخ دیگر هم نمی دهید. طبق تحقیقات انجام شده اکثر افراد سیگاری دلیل ترکشان وضعیت سلامتی بدنشان بوده و یا برای جلوگیری از بروز بیماری‌های احتمالی آینده در این مسیر قدم می گذارند.راه‌ های ترک سیگار می‌تواند متفاوت باشد، انگیزه‌های ترک هم برای همه افراد متفاوت می باشد برای مثال دلایلی مانند الگوی نادرست برای فرزندان، اذیت شدن اطرافیان از بوی بد سیگار، صرفه‌ جویی در هزینه، محافظت از اعضای خانواده و عزیزان در برابر دود سیگار و حتی جلوگیری از چین‌ وچروک‌های زودرس پوست، حفظ سلامت بدن ، دندان ها همه دلایل خوبی برای دوری از سیگار می باشند.

 

 

 

 

تفکر

 

در مرحله اول شما باید بیاندیشید که دلیلتان برای ترک سیگار چیست؟ به دنبال دلیل محکم و مهمی باشید تا روزهای سخت بهترین مرکز ترک سیگار در تهران برایتان به آسانی طی شود.

 

 

 

آمادگی

 

مرحله بعدی آمادگی می باشد زمانی که  شما دلیل محکمی برای ترکتان پیدا کردید حال باید آمادگی لازم را داشته باشید و در این مسیر قدم بگذارید.

 

 

 

اقدام به ترک

 

مرحله بعدی قدم گذاشتن در مسیر ترک می باشد که در این مرحله شما باید مرکز حرفه ای برای ترک سیگار را پیدا کنید و با استفاده از راهنمایی های آن ها و زیر نظر آن ها پیش بروید.

 

 

 

حفظ و نگهداری

 

پس از ترک سیگار درمرکز ترک سیگار در سعادت آباد  دیگر هیچ وقت نباید به سمت آن برگردید. باید خود را کنترل کنید تا دیگر وسوسه نشوید و هیچ وقت حتی یک نخ سیگار را مصرف نکنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

چه کارهایی شانس ما را برای ترک سیگار افزایش می‌دهند؟

 

 

 

  • ورزش کردن:  شما باید به طور منظم  فعالیت داشته باشید و ورزش کنید. هر نوع فعالیت بدنی اعم از حرکات سبک، برای سلامتی همه افراد واجب است. در کل فعالیت بدنی به کاهش یافتن استرس افراد بسیار کمک می کند.

 

  • دوری از موقعیت هایی که به مصرف سیگار تشویق می نماید:  از مکان‌ ها و افرادی که باعث ایجاد میل به سیگار کشیدن می‌شود، حتما باید دوری نمایید. زمانی که مشاهده می کنید که اطرافیانتان سیگار می کشند به هر نحوی از آن ها دوری کنید و یا از آن ها بخواهید تا در کنار شما از مصرف سیگار بپرهیزند.

 

  • همراه داشتن مواد خوراکی جهت جایگزین کردن سیگار:  بهتر است تا شما همیشه آدامس، آب نبات ، این چنین موارد همراهتان باشد تا در صورت هوس کردن به سیگار، به جای آن، از این موارد استفاده نمایید.

 

  • نا امید نشدن از ترک سیگار:  اگر به هر دلیلی نتوانستید سیگار را ترک کنید و اگر همچنان به مصرف سیگار ادامه دادید نا امید نشوید و دوباره تلاش کنید تا از این ماده سمی برای همیشه دور بمانید. برای بسیاری از پیش آمده که قبل از ترک نهایی باز هم به به دوران سیگاری بودن برگشتند. البته اگر شما نزد مرکز خوب و عالی مانند خانه رها اقدام به ترک نمایید هیچ وقت دوباره سیگاری نخواهید شد.

 

 

 

 

 

روش ترک سیگار با خانه رها

 

 

 

 

خانه رها با داشتن روش کاملا اصولی و منطقی می تواند با ارائه بهترین روش برای هر گروه از افراد در هر رده سنی و شرایط مختلف کمک نماید تا افراد برای همیشه از دنیای سیگاری بودن در امان بمانند و دیگر هیچ وقت حتی یک بار دیگر دلشان نخواهند تا این ماده سمی را امتحان نمایند. همین حالا می توانید شما هم جز هزاران نفر افرادی باشید که با شرکت در جلسات خانه رها در جند جلسه کوتاهی توانستند به راحتی بدون هیچ عوارضی زندگی جدید و بدون سیگاری را تجربه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با ترک سیگار چه اتفاقی برای پوست شما می افتد؟

 

همان‌طور که می دانید زمانی که جریان خون بهتر است، باعث دریافت اکسیژن و مواد مغذی بیشتری توسط پوست می شود که با ترک سیگار چهره فرد سیگاری سالم تر و بشاش تر می شود.

 

 

 

نتیجه گیری

 

زمانی که شما تصمیم به ترک سیگار می کنید تنها کاری که لازم است تا به دنبال مرکز ترک سیگار باشید مرکزی که با داشتن تیم متخصص و حرفه ای بتواند شما را در این مسیر همراهی کند خانه رها یکی از این مرکز ترک سیگار در غرب تهران می باشد که با داشتن سوابق و تیم حرفه ای شامل افراد متخصص و مجرب می تواند بهترین راهکار را برای شما ارائه دهند تا شما بدون هیچ عوارضی بتوانید دوران ترک سیگار خوبی داشته باشید و پس از ترک هم هیچ وقت دیگر دلتان نخواهد تا به سمت آن بروید.