چسب نیکوتین چیست؟ تاثیر چسب نیکوتین در ترک سیگار چقدر است؟

یکی از شایع ‌ترین مواردی است که روزانه افراد سیگاری زیادی به آن فکر می‌کنند این است که چطور از شر سیگار خلاص شوند. اما ترک سیگار هم مانند ترک سایر مواد اعتیاد زا، پروسه درمان مختص به خودش را دارد. بسیاری از افرادی که با اراده قوی و مصمم برای ترک سیگار اقدام می‌کنند، در ابتدا و به علت این که آگاهی و برنامه ریزی مشخص را ندارند و می خواهند تا یک باره سیگار را برای همیشه کنار بگذارند باعث می شود تا با عوارض ‌های سختی از جمله سر درد، استرس، اضطراب، بی خوابی ، بی قراری و حتی مشکلات گوارشی مواجه شوند،  همین مسائل باعث می گردد تا آن‌ها را از ادامه فرآیند ترک دور نماید.

 

این روزها شاهد روش های زیادی برای ترک سیگار  با داروی ترک سیگار می باشیم که افراد می خواهند با تبلیغات های گسترده مردم را وادار نمایند تا از آن ها استفاده کنند یکی از آن روش ها روش چسب نیکوتین می باشد که به عنوان روشی جهت ترک سیگار شناحته شده است اگر شما هم می خواهید از این روش استفاده نمایید با ما همراه باشید تا بیش تر به موضوع چسب نیکوتین جهت ترک سیگار بپردازیم.

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در  ترک سیگار از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چسب نیکوتین چیست؟

 

 

 

 

 

چسب نیکوتین همانطور که از نامش مشخص می باشد یک برچسبی می باشد که در برخی از نقاط بدن مانند: روی مچ دست یا ساعد یا بازو قرار گرفته می شود و میزان مشخصی نیکوتین را از طریق پوست به خون وارد می کند. برخی معتقدند که چسب نیکوتین را می توان به جای سیگار استفاده نمود تا کسی که هدف ترک سیگار را دارد بتواند به جای مصرف سیگار برای دریافت نیکوتین از چسب نیکوتین استفاده نماید. اما لازم به ذکر است که این روش ترک سیگار هیچوقت پاسخ گو نبوده. چسب نیکوتین به هیچ وجه روش مناسبی جهت سریع ترین روش ترک سیگار نمی باشد چرا که شما وابستگی بدن خود به ترک سیگار را از بین نمی برید بلکه فقط تنها مقداری کمی از نیکوتین را از یک منبع دیگر دریافت می کنید.

چسب نیکوتین نیز همانند روش های دیگر جهت ترک سیگار مانند سیگار الکترونیک می باشد که نمی تواند به شما در راستای ساده ترین و بهترین روش ترک سیگار کمکی نماید. اگر برایتان سوال پیش می آید که چرا نمی توان با چسب نیکوتین سیگار را ترک نمود با ما همراه باشید تا در ادامه برای شما یه این پرسش پاسخ مناسبی را بدهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا چسب نیکوتین تاثیری ندارد؟

 

 

 

 

 

شاید شما این طور بیاندیشید که اعتیاد شما فقط مختص نیکوتین می باشد اما در صورتی که اعتیاد شما به سیگار فقط در ماه اول وابسته به نیکوتین می باشد. شما پس از گذشت چندین ماه از زمانی که شروع به سیگار کشیدن نموده اید فقط برای دریافت نیکوتین سیگار نمی کشید بلکه طبق یک سری عادت هایی که در ذهن به وقوع می پیوندد خود را وادار می کنید تا بروید و یک سیگار روشن کنید. اگر اعتیاد به سیگار فقط به دلیل وابستگی به نیکوتین بود افراد سیگاری در هر ساعت 5 سیگار مصرف نمی کردند چرا که نیکوتین بدن حتی با یک نخ سیگار هم تامین می گردد در صورتی که فرد در ذهن خود یک وابستگی شدید به سیگار پیدا کرده است که او را مجبور می کند تا سیگار را روشن نماید وگرنه نمی تواند کاری انجام دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا چسب نیکوتین چی؟

 

 

 

 

 نمی توان گفت که چسب نیکوتین هیچ تاثیری ندارد تنها کار آن ایت است که نیکوتین را وارد خون شما کرده و شما نیکوتین را درون بدن خود حس می کنید اما هیچ فایده در راستای ترک سیگار ندارد چرا که مشکل اعتیاد شما در دریافت نیکوتین نمی باشد بلکه در باور های ذهنی شما در رابطه با سیگار است که شما را مجبور می کند بدون حتی حس نیاز به نیکوتین سیگار بکشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اعتیاد ذهنی شما به سیگار

 

 

 

 

 

اعتیاد ذهنی به سیگار در همه افرادی که سیگار مصرف می کنند وجود دارد که این اعتیاد در ماه های اول سیگار کشیدن به وقوع می پیوندد. اعتیاد ذهنی به سیگار یعنی شما فکر می کنید که برای انجام هرکاری نیاز به سیگار کسیدن دارید. به عنوان مثال می توانیم به رفع استرس اشاره نماییم که بسیاری از افراد سیگاری برای اینکه در برخی مواقع استرس نداشته باشند یا استرس ناشی از کار یا درس و... را از بین ببرند سراغ سیگار می روند و سیگار روشن می کنند درحالی که سیگار فقط دو دقیقه روی مغز شما موثر می باشد. سیگار اعتیاد ذهنی به همراه دارد ، یعنی باور ها و توهم هایی که شما در مورد سیگار به ناخودآگاه خود نفوذ داده اید تا سیگار بکشید. برای ترک سیگار شما باید در اولین مرحله به سراغ این باور ها بروید رو آن ها کار نمایید تا به خود ثابت نمایید که برای انجام این کار ها شما به سیگار نیاز ندارید.

یکی از موثرترین روش های ترک سیگار آسان که می توانید به آن اعتماد کنید و با خیال راحت در آن مسیر قدم بگذارید ترک سیگار به روش تیم خانه رها می باشد اما راز موفقیت خانه رها چیست؟ این روش بیش تر تمرکز خود را روی همین اعتیاد های ذهنی می گذارد  و شما را قانع می کند که شما برای زندگی کردن و انجام برخی کار که فکر میکنید به سیگار نیاز دارید، ندارید.

 

 

 

 

 

 

 

برای ترک سیگار نیازی به اراده ندارید

 

 

 

 

به هیچ عنوان به خود تلقین منفی نکنید و فکر این که شما دیگر نمیتوانید بدون سیگار ادامه دهید را از ذهن خود بیرون کنید. شما باید اطلاعات لازم در رابطه با سیگار پیدا کنید تا بتوانید قدم در مسیر ترک آن بگذارید. ترک سیگار نیازی به اراده ندارد زیرا اراده داشتن در نکشیدن سیگار فایده ای ندارد تا زمانی که شما واقعا اعتیاد به سیگار را در خود درمان نمایید. برای روش های اصولی ترک سیگار شما هیچ نیازی به قرص، سیگار الکترونیک، چسب نیکوتین و.... ندارید. اگر مایل به ترک سیگار هستید همین حالا می توانید شما هم جز تیم خانه رها شوید و با روش های اصولی و منطقی که آن ها در اختیار شما قرار می دهند برای همیشه از سیگار دور بمانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

 

 

برایبهترین روش ترک سیگار به هیچ عنوان گول تبلیغات الکی را نخورید که در نهایت با شکست مواجه می شوید حتما تحقیق کنید تا ببینید کدام روش توانسته تا با برنامه ریزی درست توانسته افراد زیادی را از شر سیگار حفظ  نماید. به همین منظور به شما تبریک می گوییم چرا که شما در جای مناسبی قرار دارید و می توانید با تحقیق در رابطه با خانه رها و شرکت در جلسه رایگان این مجموعه شرایط را بسنجید و ببینید آیا می توانید به آن اعتماد نمایید یا خیر؟