آیا بوی عود برای ترک سیگار مفید است؟

 

این روزها شاهد بسیاری از افراد سیگاری می باشیم که به دنبال روش های مختلف ترک سیگار هستند و دست به هر روشی برای رهایی از این ماده سمی زده اند. یکی از پر چالش ترین مسائلی که این روزها با آن مواجه هستیم ترک سیگار می باشد اما چطور؟ یکی از مواردی که در  رابطه با ترک سیگار مشاهده می شود و برخی افراد در مورد آن صحبت می نمایند، مفید بودن بوی عود برای ترک سیگار می باشد آیا این موضوع صحت دارد و می توان گفت که بوی عود برای ترک سیگار مفید می باشد با ما همراه باشید تا به آن بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عود چیست؟

 

 

 

 

عود یه تکه چوبی می باشد که از درخت های خاصی برش داده شده و از دوران باستان از جزیره هایی در چین و هند کشف شده که با سوزاندن آن باعث خوشبو شدن فضای اطراف آن می گردد. معمولا خاصیت درمانی دارد و از آن برای ایجاد آرامش، افزایش انرژی مثبت که در برخی از مراسم های مذهبی و ... نیز از آن استفاده می گردد. و اما آیا بوی عود برای ترک سیگار مفید می باشد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترک سیگار با عود

 

 

 

 

لازم به ذکر است که عود روی سیگار کشیدن فرد هیچ تاثیری ندارد و به هیچ عنوان نمی توان از آن به منظور ترک سیگار استفاده نمود.  تنها فایده ای که عود می تواند بر روی فرد سیگاری و افراد دیگر داشته باشد  این است که فضای آرامش بخشی را برای افرادی که در آن جا حضور دارند، فراهم نماید. پس به هیچ عنوان گول تبلیغات های این چنینی را نخورید و با روش منطقی به دنبال راهی باشید تا بتوانید نتیجه عالی را بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین روش برای ترک سیگار

 

 

 

 

 

 اگر شما همانند هزاران نفر دیگر به دنبال روشی جهت ترک سیگار می باشید باید روش اصولی و مناسبی را برای ترک این ماده مس انتخاب نمایید و از عود و موارد دیگر نمی توان به ترک سیگار رسید. این روزها با پیدایش مجموعه هایی برای ترک سیگار همانند مجموعه خانه رها با داشتن تیم حرفه ای و مجرب توانسته اند هزاران نفر از افراد را از شر این ماده سمی برای همیشه خلاص نمایند. شما هم می توانید همین حالا به این مجموعه خانه رها بپیوندید و با راهکارهای مناسب و اصولی که آن ها در مسیر شما قرار می دهند می توانید برای همیشه سیگار را ترک نمایید.