مشاور ترک سیگار ; بهترین روش ها برای رهایی از سیگار در خانه رها

 

این روزها یکی از دغدغه های مهم افراد سیگاری مشکل اعتیاد به سیگار می باشد که ترک آن موجب آزار خود فرد و اطرافیان او شده است. برخی افراد عمیقا می خواهند تا از شر این مواد آلوده و سمی خلاص شوند و حتی روش های مختلفی را برای آن امتحان کرده اند اما همچنان با شکست مواجه شده اند. ما این مژده رو به شما میدیم که می توانید با یک روش اصولی برای همیشه از این مواد مضر خلاص شوید و دیگر هیچ وقت به سمت آن نروید. در ادامه این مقاله از  ترک سیگار در غرب تهران همراه ما باشید.

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در خانه رها از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

 

راههای ترک سیگار

تنها راهی که شما باید در آن قدم بگذارید تصمیم گیری بر ترک آن می باشد. زمانی که شما تصمیم به ترک سیگار می کنید نصف راه را رفته اید. زمانی که شما با خواست و اراده خود بخواهید که از شر این ماده، خلاص شوید مهمترین قدم می باشد پس از آن باید روش مناسب و اصولی را انتخاب کنید. که با داشتن برنامه مناسب و اصولی می توانید زندگی جدیدی را به خود و اطرافیان خود هدیه دهید.

 

 

روش های نامناسب برای ترک سیگار

برای این که شما بخواهید سیگار را ترک کنید اگر مواد های دیگری را جایگزین آن کنید باید همینجا بگوییم که این کار درستی نیست و شما با جایگزین کردن موادهای دیگر به جای سیگار نه تنها به ترک سیگار خود کمک نمی کنید بلکه ممکن است خطرات دیگری را برای خود به وجود بیاورید. مواد های دیگر مانند تنباکو، قلیان، سیگار الکترونیک، سیگار های طعم دار و آدامس های نیکوتین دار، پیپ و سیگار برگ هیچ کدام نمی تواند جایگزین مناسبی برای سیگار باشد. پس به هیچ عنوان با این موارد خود را گول نزنید و به فکر راه درست و منطقی باشید.

 

 

 

 

نکاتی برای ترک سیگار

 

 

 

  • دلیل خود را بیابید

 

 

برای این که شما بتوانید از شر سیگار در امان بمانید باید دلیل قوی را برای خود داشته باشید تا انگیزه ای شود تا شروع به تغییرات چهره بعد از ترک سیگار کنید. این دلیل میتواند محافظت از خانواده، محافظت از سلامتی خود،  کاهش احتمال ابتلا به سرطان ریه و بیماری قلبی و… باشد با وجود این دلیل ها می توانید خود را برای ترک سیگار آماده سازید.

 

 

 

 

 

 

  • خودتان را آماده کنید

 

به خاطر داشته باشید که سیگار کشیدن نوعی اعتیاد است. به دلیل این که مغز شما به نیکوتین وابسته می باشد. بنابراین قبل از هر کاری باید خودتان را آماده کنید در این صورت می توانید از تیم حرفه ای مانند تیم رها کمک بگیرید چرا که آن ها با داشتن تجربه و دانشی که دارند با ارائه مشاوره های لازم شما را پر قدرت تر از همیشه در این مسیر همراهی می سازند و به شما کمک می کنند تا بتوانید به خوبی این مسیر را طی کنید.. بدین ترتیب شما برای ترک سیگار، آماده خواهید بود.

 

 

 

  • روی کمک دیگران حساب کنید

 

حتما روی کمک اطرافیان خود حساب کنید زمانی که تصمی به ترک سیگار داشتید به دوستان، خانواده و سایر افراد نزدیک خود اطلاع دهید که قصد ترک سیگار دارید. آنها می توانند شما را تشویق نمایند، به خصوص زمانی که وسوسه می شوید. همچنین می توانید به یک گروه پشتیبانی تیم رها بپیوندید یا در جلسات مشاوره ای که برای ترک سیگار ارائه می دهند شرکت کنید.

 

 

 

  • از عوامل استرس زا دوری کنید

 

 

یکی از دلایلی که افراد سیگار میپندارند این است که نیکوتین به آنها کمک می کند تا آرام شوند. اما شما می توانید پس از بعد از ترک سیگار چه بخوریم، به روشهای دیگر و مناسب تری برای آرام شدن مانند ورزش کردن، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه، یا در ارتباط بودن با دوستان خود، جایگزین نمایید. حتما تلاش کنید تا در چند هفته اول پس از ترک سیگار از موقعیت هایی که باعث می شود تا استرس را در شما ایجاد نماید دوری کنید.

 

 

 

  • ناامید نشوید

 

بسیاری از افراد سیگاری چندین بارتلاش کرده اند تا سیگار را ترک نمایند. که قطعا در این مسیر با شکست مواجه می شوند اما شما به عنوان نباید نا امید شوید .شما باید به فکر دلیل ترک خود باشید و به هیچ عنوان قطع امید نکنید چرا که شما هم میتوانید همانند میلیون ها نفر به راحتی سیگار را ترک نمایید و زندگی سالم تری را به خود . اطرافیان هدیه دهید.

 

 

 

  • فعالیت بدنی داشته باشید

 

ورزش کردن یکی از روش های ساده ای است که می تواند میل شما به سیگار را مهار نماید. وقتی می خواهید سیگار بکشید، به جای آن دست به کار شوید و ورزش کنید، قدم بزنید و کارهای این چنینی انجام دهید.

 

 

 

  • مصرف سبزیجات را فراموش نکنید

 

هنگام بهترین روش ترک سیگار شما باید بیش تر از قبل از خوراکی هایی مانند میوه، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین استفاده کنید به هیچ عنوان سعی نکنید که رژیم بگیرید. منع کردن خودتان از مواد ممکن است نتیجه معکوسی را به شما بدهد بنابراین حتما به غذای خود رسیدگی نمایید و مواد مقوی را میل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

تیم رها

 

وقتی شما تصمیم به چند روز بعد از ترک سیگار ریه پاک میشود می کنید باید خود را به افراد مجرب و متخصص بسپارید و زیر نظر آن ها پیش بروید تیم رها می تواند شما را در این مسیر همراهی سازد و با دانش و تجریه ای که در اختیار شما قرار می دهند می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کرده و برای همیشه با سیگار خداحافظی کنید. تیم رها با شناخت افراد و با ارائه مشاور می تواند با ارائه بهترین راه در کمترین زمان ممکن به راحتی شما را از مسیر سیگاری بودن دور نماید.

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

همانطور که مطلع هستید ترک سیگار یکی از اقدامات چالش برانگیز می باشد که شاهد افراد سیگاری هستیم که با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما زمانی که شما تصمیم قطعی برای ترک آن میگیرید و دلایل محکمی برای ترک سیگارتان پیدا می کنید همه جیز عوض می شود و شما می توانید با یافتن مرکز و تیم مناسب بتوانید خود را از دنیای آلوده سیگاری در امان نگهدارید. هیچ وقت دیر نیست همین حالا دست به کار شوید و زندگی جدیدی را به خود و عزیزان خود هدیه دهید. همین حالا می توانید با عضویت در خانواده رها شما هم همانند هزاران نفر دیگر با بهره مندی از خدمات و ارائه مشاوره های درست  شما را در مسیر درستی همراهی نمایند.