ترک سیگار آسان چیست؟ و چه راه حل هایی دارد؟

 

 

 

 

 

ترک سیگار آسان چیست؟ 

 

 

 

 

درباره ی ترک سیگارآسان چیزی شنیده اید؟ اصولا بهترین روش برای ترک سیگار کدام روش است و آیا اصلا راهی وجود دارد؟

 

همه ی ما می دانیم که سیگار برای سلامت ما مضر است و بارها درباره ی سیگار و مضرات آن حرف هایی شنیده و یا مستنداتی ، دیده ایم اما چرا با وجود اطلاع از اینکه سیگار با جسم ما چه می کند باز هم قادر نیستیم که سیگار را ترک کنیم ؟ و هر بار تصمیم ترک سیگار را به تعویق می اندازیم و هر بار می گوییم از شنبه شروع می کنیم و شنبه هایی که هرگز نمی آیند.

به نظر شما چرا افراد با اینکه عکس ریه های تخریب شده روی پاکت سیگار و علائم خطر را می بینند ، باز هم با  بی اعتنایی از کنار آن می گذرند؟

بارها دیده ایم وقتی به افراد سیگاری می گوییم که سیگارتان را ترک کنید، با کنایه و تمسخر آنها روبرو شده و یا با اظهار ناتوانی آنها مواجه می شویم .اغلب افراد سال ها در دام سیگار گرفتار شده اند و با گذشت سریع زمان اصلا متوجه بلایی که بر سرشان می آید نیستند.

 

 

 

گاهی هم با حرف هایی مثل اینکه ، پدر بزرگشان هم سیگاری بود و هشتاد سال عمر کرده خود را توجیه می کنند، بدون اینکه لحظه ای با خود فکر کنند که شاید پدربزرگشان می توانسته عمر صد ساله را تجربه کند.هرچند که تعداد افراد سیگاری که بالای شصد سال عمر می کنند بسیار کمتر از همان میزان افرادی است که سیگار مصرف نمی کنند. و خطر سیگار در سلامت بدن به خصوص سلامت قلب و ریه ها امری کاملا علمی و اثبات شده است. اما متاسفانه عادت های ذهنی  همیشه به دنبال راه چاره ای هستند تا به رفتار قبلی خود ادامه دهند و اصولا مغز انسان برای ایجاد نورون های جدید و ساخت یک عادت تازه بسیار زیاد مقاومت می کند، زیرا ایجاد یک عادت جدید برای مغز کار مشکل تری است و ترجیح می دهد رفتار قبلی را ادامه دهد.آنها سیگار را ترک نمی کنند زیرا با ترک سیگار آسان آشنا نیستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راه حل مناسب برای ترک سیگار

 

 

 

 

 

 

و خلاصه اینکه از ضرر های سیگار هر چه بگوییم کم گفته ایم اما موضوع بحث ما در این مقاله پیدا کردن راه حلی برای ترک سیگار آسان است.

شما برای تجربه ی یک ترک سیگار آسان نیاز دارید ابتدا هر آنچه که در ذهنتان  از ترک سیگار دارید را کنار بگذارید و همچنین  تجربه های ترک سیگار ناموفق خود را به طور کامل از ذهنتان پاک کنید و خود را در شرایطی تصور کنید که به سرعت و به آسانی سیگارتان را برای همیشه ترک کرده اید. شما برای یک ترک سیگار آسان به ذهنی آماده نیاز دارید . زمانی که شما با اراده قوی برای ترک سیگار قدم برمیدارید یعنی نصف بیش تر راه را رفته اید و از این به بعد را می توانید به تیم خانه رها بسپارید و هر آن چه که آن ها برای شما در نظر گرفته اند را به خوبی پیش ببرید و از نتیجه نهایی کارتان نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین روش ترک سیگار

 

 

 

 

شما هرگز نمی توانید با باورهایی که تا امروز زندگی شما را ساخته اند و شما را گرفتار سیگار کرده اند سیگارتان را ترک کنید و ترک سیگار آسان را تجربه کنید . و باید بدانید باورهای شما از بین نمی روند زیرا شما از زمانی که شروع به رشد کردن می کنید باورهایی را در ذهنتان می سازید با توجه به ورودی هایی که از طریق دیدن و شنیدن  و یا احساس کردن به ذهنتان وارد می شود پس نمی توان از یک فردی که سالها از عمر خود را با باورهای اشتباه در باره ی سیگار زندگی کرده انتظار داشت که یک شبه باورهای ذهنیش را پاک کند و از روز بعد به روش دیگر بیندیشد و مدل زندگیش را تغییر دهد.

اما بهترین روش ترک سیگار این مژده را به شما می دهد که یک روش برای تغییر باور وجود دارد و آن هم روش پاک کردن نه ، بلکه روش جایگزینی یک باور درست به جای یک باور اشتباه است . شما در روش ترک سیگار آسان باورهای صحیح را در ذهنتان وارد کرده و بعد از چند روز مشاهده خواهید کرد که دیگر مثل گذشته نمی اندیشید و زندگی شکل تازه تری به خود گرفته اما اینکه چه باورهای سازنده ای را وارد ذهنتان کنید کاری است که روش رها انجام می دهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

ترک سیگار به روش رها

 

 

 

 

 

 

 

در ترک سیگار به روش رها شما از نظر ذهنی کاملا تغییر می کنید و رها باورهای شما را با تکنیک های خاص خود شستشو داده و تمیز می کند به طوریکه صدها نفری که در خانه رها و به روش رها ترک سیگار آسان را تجربه کرده اند ، این موضوع را کاملا تایید می کنند .و همگی بر اینکه روش رها یک معجزه در زندگیشان بوده متفق القول  هستند.ما در مصاحبه هایی که از این افراد کرده ایم شاهد بوده ایم که همگی در زیاد شدن انرژی ، سحر خیز شدن ، خواب راحت ، آرام تر شدن، صبور شدن و از همه مهمتر نداشتن هوس سیگار مشترک هستند و در اینکه روش ترک سیگار آسان یک روش بسیار کارآمد و مفید است به یقین رسیده ایم . که البته مستندات ادعای ما کاملا قابل اثبات است. پس این نوید را به شما می دهیم برای اینکه یک زندگی تازه را شروع کنید همین حالا تصمیم بگیرید و به روش ترک سیگار آسان شک نکنید و خاطرات تلخ گذشته را به باد فراموشی بسپارید.زیرا شما دیگر آن آدم سابق نخواهید بود شما به یک فرد پرانرژی و شاد تبدیل خواهید شد،از سرفه و تنگی نفس خبری نیست،آرام و صبورتر از قبل می شوید،خوش اخلاق و با انگیزه خواهید شد . وقتی شما ذهن آرام تری داشته باشید تصورات بهتری از آینده خواهید داشت و قطعا آینده ی بهتری را برای خود رقم خواهید زد با تصمیم گیری های بهتر و نگاه بهتر به اطراف ،پس ترک سیگار در  بهترین مرکز ترک سیگار تنها یک اقدام برای کنار گذاشتن سیگار نیست بلکه یک استارت برای شروع یک زندگی رویایی تر است زیرا همه چیز قبل از وقوع در باور شما ساخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

 

برای داشتن یک جامعه ی سالمتر نیازمند این هستیم که الگوهای بهتری داشته باشیم زیرا هر فرد یک الگو است که یک یا چند نفر از او پیروی می کند و هرچه دایره ی ارتباطی افراد بزرگتر باشد افراد بیشتری دنباله روی او خواهند بود پس عادت سیگار را از بین ببرید تا الگوی بهتری باشید برای فرزندانتان یا شاگردان،همکاران یا دوستان و خلاصه برای تک تک افرادی که در جهان اطراف شما حضور دارند و رفتارهایتان را نظاره گر هستند . پس تصمیم به ترک سیگار آن هم به روش آسان تصمیمی است که نه تنها کیفیت زندگی شخصی شمارا بهبود می بخشد بلکه کمک می کند تا جامعه ای سالمتر داشته باشیم.برای سریع ترین روش ترک سیگار باید روشی را امتحان کنید که قبلا امتحان خود را پس داده باشد مثل خانه ترک سیگار رها ، در خانه ی رها شما یاد می گیرید که چطور سالم زندگی کنید و متوجه خواهید شد که نرک سیگار آسان به راحتی امکان پذیر است.