ترک سیگار و پیشرفت ! ترک سیگار چطور باعث پیشرفت در زندگی می شود؟

ترک سیگار و پیشرفت؟چطور ترک سیگار باعث می شود در ابعاد مختلف زندگی پیشرفت کنیم؟

همه ی ما با عواقب سیگار و آثار مخرب آن در زندگی آشنا هستیم و افراد کمی در مقابل حقایق تلخ سیگار مقاومت می کنند.افرادی هم که در برابر مضرات سیگار مقاومت می کنند، در دسته افرادی قرار می گیرند که برای ادامه روند سیگار کشیدنشان، خودشان و دیگران را توجیه می کنند. در واقع آنها با سفسطه، سعی دارند خودشان و دیگران را گول بزنند و به کار اشتباهشان ادامه دهند، زیرا ترک سیگار را سخت و غیر ممکن می دانند.در واقع این افراد کسانی هستند که نمی خواهند قبول کنند که کارشان اشتباه است و دوست ندارند که دیگران متوجه عدم توانایی و ضعف آنها در ترک سیگار شوند.

ترک سیگار به این علت که یک عادت ذهنی است، بدون آگاهی و روش صحیح ترک سیگار نمی توان به آسانی از عهده انجامش برآمد و برای موفقیت در انجام آن باید از یک استراتژی و روشی استفاده کرد که افراد زیادی توسط آن به موفقیت رسیده باشند، تا بتوان راحت و آسان سیگار را کنار گذاشت و با سبک زندگی سالمتری به حیات ادامه داد.

اما بعد از ترک موفق سیگار چه اتفاقی برای ما می افتد و ترک سیگار چه تاثیری در روند زندگیمان می گذارد؟

برای ترک موفق و دائمی سیگار ،شما راهی ندارید جزتغییر در باورها و سبک زندگی، و زمانی که در طرز فکر و اندیشه ی خود تغییر ایجاد می کنید ، مشاهده خواهید کرد که اتفاقات پیرامونتان هم به شکلی دیگر رقم می خورد.

موفقیت در ترک موفق سیگار باعث  رشد فکری و قدرت ذهنی می شود، زیرا شما توانسته اید مقاومت ذهنیتان را بشکنید  و کاری را انجام دهید که خیلی از افراد جامعه قادر به انجام آن نیستند، بنابراین شما یک گام رو به جلو برداشتید و احساس قدرت و عزت نفس بیشتری می کنید.

زمانی که با تغییر باورها و روش صحیح ترک، موفق می شوید سیگارتان را کنار بگذارید، مجبور هستید که در کلیه ی امور زندگی خود، اصولی را رعایت کنید، مثل سحرخیز بودن،ورزش کردن، حفظ تناسب اندام، پرهیز از خوردن خوراک مضر، دوری از افراد منفی گرا، دوری از استرس و افکار منفی، مدیتیشن و آرام سازی ذهنی و کارهایی از این قبیل، و انجام این کارها به طور مداوم و طولانی مدت از شما یک فرد سالم،آگاه و قدرتمند می سازد .

با ترک سیگار شما قدرت درونی عجیبی در خود احساس می کنید به طوریکه فکر می کنید که موفق به انجام سخت ترین کار جهانشده اید و اعتماد به نفس شما به طور شگفت انگیزی بالا می رود.

بعد از ترک سیگار شما احساس سلامتی بیشتری دارید، راحت تر نفس می کشید، هزینه ای بابت سیگار پرداخت نمی کنید و اطرافیانتان از شما راضی تر هستند در نتیجه محبت بیشتری ازدیگران دریافت می کنید، وقتی، برای سیگار هدر نمی دهید و دغدغه های ذهنیتان از بین می رود،استرسی برای کشیدن سیگار ندارید، ترس از قضاوت دیگران ندارید، سلامت خودتان و دیگران را تهدید نمی کنید ، از شر بوی بد سیگار که همه ی لباس ها و وسایل اطرافتان را در بر می گیرد ، خلاص می شوید، از ترس تمام شدن های سیگارتان خلاص می شوید و دیگر نیازی نیست که همیشه و همه جا برای سیگارتان برنامه ریزی داشته باشید و خلاصه اینکه بعد از ترک سیگار به روش صحیح شما آرام و صبورتر می شوید.

بعد از ترک سیگار شادی بیشتری را تجربه می کنید و بعد از گذشت مدت زمانی کلا فراموش می کنید که زمانی یک فرد سیگاری بودید.

اعتماد به نفس و عزت نفس،  دو رکن اصلی و اساسی موفقیت در انجام هر کاری است ، وقتی شما سیگارتان را با موفقیت کنار می گذارید این دو رکن اصلی در شما تقویت می شود به طوریکه دلتان می خواهد دست به کارهای بزرگ بزنید، آگاهی های جدیدی کسب کنید، تکنیک های جدیدی را یاد بگیرید و خلاصه دوست دارید از جایی که هستید فراتر رفته و در امور زندگی پیشرفت زیادی بکنید،این میل و انگیزه با ترک سیگار در شما اتفاق می افتد، زیرا دیگر مغزتان درگیر نیکوتین نیست و بدنتان از دود و گازهای سمی پاک سازی می شود و قلبتان مجبور نیست که برای تامین اکسیژن موردنیاز، فشار زیادی تحمل کند، شما از نظر جسمی و فکری پیشرفت می کنید ، فقط به این خاطر که جلوی ورود نیکوتین و گازهای سمی به بدنتان ایستاده اید و موفق شدید که سپاه سیگار را شکست بدهید، پس طبیعی است که احساس قدرت و پیروزی کنید.

وقتی موفق شدید که سیگارتان را ترک کنید، قدرتی در مغزتان ایجاد می شود که هیچ چیز نمی تواند جلودارش باشد، به طوری که شما احساس می کنید از عهده سخت ترین کارها به راحتی بر می آیید و هیچ چیز نمی تواند سد راه موفقیت شما شود.

و اینگونه است که شاه کلید موفقیت در دستانتان قرار می گیرد و زمانی که سالها از ترک سیگارتان می گذرد و شما به گذشته نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که استارت تغییر و پیشرفت در زندگی زمانی در زندگیتان زده شده که با سیگار خداحافظی کرده اید.

شما با ترک سیگار با خودتان و احساستان آشتی می کنید و دیگر سلامتیتان را نادیده نمی گیرید.

هر چیزی که به شما کمک کند تا جسم سالمتر و افکار قدرتمند تری داشته باشید، به شما کمک می کند که در زندگیتان پیشرفت کنید و موفقیت های بیشتری در امور زندگی داشته باشید، زیرا دیگر تحت تاثیر فشار و تاثیرات نیکوتین تصمیم نمی گیرید و در تصمیمات زندگیتان با آرامش و تعقل بیشتری برخورد می کنید در نتیجه کمتر دچار آسیب و شکست می شوید.

اما اینکه بتوانید روش ترک سیگار صحیحی را انتخاب کنید از اهمیت بالایی برخوردار است،شما باید روش ترک سیگاری را انتخاب کنید که بر پایه تغییر باورها و ایجاد عادت های صحیح به صورت علمی عمل کند و به روشی علمی و صحیح به شما کمک کند که سیگارتان را ترک کنید، زیرا اگر روش درستی برای انجام این کار نداشته باشید ، شکست می خورید و شکست در ترک سیگار شما را از جایی که هستید نه تنها به جلو بلکه به عقب بر می گرداند زیرا عدم موفقیت باعث می شود که ذهن شما به شکست و عدم موفقیت عادت کند و این عادت اشتباه، در همه ی ابعاد زندگی تاثیر به شدت بدی می گذارد.