ترک سیگار بدون بستری و نیاز به استراحت چگونه ممکن است؟

ترک سیگار بدون بستری و نیاز به استراحت زیاد! آیا می شود سیگار را بدون بستری و به راحتی ترک کرد؟

شاید برای افرادی که در طول روز تعداد کمی سیگار می کشند و می توانند مدت زمان بیشتری را بدون سیگار تحمل کنند، ترک سیگار بدون بستری و نیاز به استراحت کمی نا آشنا باشد و خیلی با این واژگان آشنا نباشند و وقتی جمله ترک سیگار بدون بستری را می بینند کمی تعجب کنند و با خودشان فکر کنند که مگر ترک سیگار هم نیاز به بستری دارد؟ این افراد باور نمی کنند که ترک سیگار برای عده ای انقدر سخت است، به گونه ای که بسیاری از افراد در جهان در طول مدت عمرشان بیش از سی بار ترک سیگار را تجربه می کنند .

گاهی ترک سیگار برای افرادی آنقدر سخت می شود که حاضر می شوند که عمر خود را از دست بدهند اما سیگار را ترک نکنند.

بنابراین ترک سیگار بدون بستری، عبارت خیلی بحث برانگیزی نیست، زیرا ترک سیگار برای عده ای یک کار کاملا غیر ممکنی است ، به طوریکه ترجیح می دهند زندگی خود را با سیگار نابود کنند.

اما ترک سیگار بدون بستری و استراحت چطور ممکن است؟

چطور می شود بعد از ترک سیگار دچار عوارض ترک نشد و بدون نیاز به استراحت، به راحتی به کار و فعالیت روزانه پرداخت و احساس خستگی و کلافگی نداشت؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که معتقدید که می توانید سیگارتان را به راحتی ترک کنید و نیازی به کمک ندارید و هر وقت دلتان بخواهد سیگارتان را ترک می کنید، قطعا تا به امروز شکست های زیادی را تجربه کرده اید و هر بار بهانه ای برای بازگشت به سیگار، پیدا کردید. به طوریکه هر بار لغزش در ترک سیگارتان را به موضوعی به غیر از خودتان ربط داده اید، در واقع شما نمی خواهید قبول کنید که نمی توانید سیگارتان را تنهایی و بدون آگاهی ترک کنید.

ترک سیگار بدون بستری در واقع کنار گذاشتن سیگار به صورت همیشگی است به طوریکه بعد از ترک سیگار بدون بستری و استراحت ، شما به هیچ عنوان احساس خستگی، بی حالی و کلافگی نخواهید داشت و برعکس ، خیلی شادتر و سر حال تر خواهید بود و به هیچ عنوان هوس سیگار نخواهید داشت اما چطور این شیوه امکان پذیر است؟

اگر با کسب آگاهی با سیگار و عملکرد نیکوتین آشنا شوید ، خواهید دانست که ترک سیگار یک عملکرد کاملا ذهنی است و اگر از نظر ذهنی آماده نباشید ترک همیشگی سیگار یک عمل طاقت فرسا است به طوریکه حتی اگر موفق به ترک آن شوید تا آخر عمر مجبور هستید که با هوس سیگار، زندگی کنید و هر بار که کسی را مشغول سیگار کشیدن ببینید و یا بوی سیگار به مشامتان بخورد ، هوس سیگار خواهید کرد.

در واقع زمانی که موفق می شوید، سیگار را کنار بگذارید اما به صورت ریشه ای مشکل را حل نکنید، شما وارد میدان جنگی شده اید که باید دائم بجنگید و این جنگ تا همیشه ادامه خواهد داشت.جنگ بین شما و هوس سیگار، زیرا شما بدون آگاهی و دانستن روش های غلبه بر ضمیر ناخودآگاه، قادر نخواهید بود گیرنده های نیکوتین را در ذهنتان غیر فعال کنید و تا زمانی که مغزتان در پی نیکوتین باشد، شما میل و هوس سیگار را با خود حمل می کنید.

بنابراین باید به سراغ روش های ترک سیگار اصولی باشید تا بتوانید، گیرنده های نیکوتین را غیر فعال کنید و دیگر علاقه ای به کشیدن سیگار نداشته باشید به طوریکه تحت هر شرایطی به سراغ سیگار نروید.

پس به سراغ ترک سیگار بدون بستری و استراحت بروید در این شیوه، اصول کار بر پایه عملکرد ذهنی است به طوریکه با ایجاد عادت های جدید و کسب آگاهی از عملکرد نیکوتین، مسیر های عصبی جدیدی در مغز ایجاد می شود و مسیرهای عصبی قبلی به طور کامل فراموش می شود و فردی که از این شیوه برای ترک سیگار استفاده کرده است، یاد می گیرد که در شرایط بهرانی و چالش هایی که وی را به کشیدن سیگار تشویق می کند، چطور برخورد کند و در مواقع استرس و اضطراب چطور بدون سیگار به آرامش برسد.

ترک سیگار بدون بستری و نیاز به استراحت زمانی به ثمر می رسد که شخصی که قصد ترک سیگار دارد، در ابتدا تصمیم بگیرد که سیگارش را ترک کند و این تصمیم گیری، بسیار مهم است و در پی این تصمیم در جستجوی مجموعه هایی باشد که با ترک سیگار بدون بستری و استراحت ، به او کمک کنند که سیگارش را ترک کند.

شیوه ی کار مجموعه هایی که به شما کمک می کنند که ترک سیگار بدون بستری و استراحت را تجربه کنید به این صورت است که یک نفر به عنوان راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند تا به طور کامل با سیگار و خیانت های آن به سلامتیتان کاملا آشنا شوید و با شیوه های ذهن درمانی باعث می شود که بدانید، چرا سیگار می کشید و چرا نباید سیگار بکشید، چیزی که در این گونه روش ها حاکمیت دارد، شیوه ی تغییر باور ها است به گونه ای که بعد از گذشت چند روز، به طور کامل میل و اشتیاقتان را به سیگار از دست می دهید و دیگر دلتان نمی خواهد یک فرد سیگاری باشید.

در این گونه مجموعه ها مثل مجموعه بزرگ خانه رها و ترک سیگار به روش رها، علاوه بر ترک سیگار، یاد می گیرید که چطور با دوست داشتن خود، اعتماد به نفس و عزت نفس بالاتری پیدا کنید و چنان قدرتی بدست می آورید که با خود فکر می کنید که بعد از ترک سیگار از عهده ی هر کار به ظاهر نشدنی بر می آیید و احساس قدتمندی و شادی زیادی را تجربه خواهید کرد.

بنابراین با مجموعه هایی مثل خانه ترک سیگار رها می توانید ترک سیگار بدون بستری و استراحت را به راحتی تجربه کنید و میل و اشتیاقتان را برای همیشه نسبت به سیگار از دست بدهید و به روزهایی بر گردید که هرگز تجربه تلخ سیگار را نداشته اید و فراموش کنید که روزی یک فرد سیگاری بودید.

پس زمان را از دست ندهید و همین امروز برای ترک سیگار اقدام کنید.