بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار که توصیه می شود از آن استفاده شود!

 

 

 بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار که توصیه می شود از آنها استفاده شود کدام است و نوشیدن چه عرقیجاتی به شما کمک می کند که ترک سیگار راحت تری داشته باشید و آیا نوشیدن عرقیجات گیاهی برای ترک سیگار مفید است؟

یکی از راه هایی که برای ترک سیگار وجود دارد و افراد بسیاری را درگیر خود کرده استفاده از داروها و عرق های گیاهی می باشد که افراد بدون اطلاعی خود سرانه از این عرقیجات استفاده می کنند.ما در این بخش می خواهیم ببینیم که مصرف درست عرقیجات گیاهی برای ترک سیگار به چه صورتی می باشد. با ما در مرکز ترک سیگار در تهران همراه باشید تا با فواید عرق گیاهی در زمینه ترک سیگار آشنا شوید.

 

 

 

 

 

ذهن یک فرد سیگاری

 

 

 

 

این روزها در بین افراد چند موردی مشاهده می گردد که  بدن و ذهن فرد از پذیرش عقلانیت مقاومت می نماید و به سرعت تسلیم آنها می گردند.برخی از آن ها مثلا: سوء مصرف الکل، غذاهای ناسالم، داروهای ضد افسردگی می باشند که بی شک در این میان اگر بخواهیم مضرترین آنها، را نام ببریم ، سیگار می باشد. امروزه،  تقریباً همه در مورد اثر منفی و مضر تنباکو آگاهی دارند. اما با توجه به شناختی که داریم، اما همچنان به مصرف آن می پردازیم. برای داشتن زندگی سالم و تجربه های خیلی خوب باید دست از مقاومت  کردن برداریم و از این مواد سمی و مضر برای همیشه دوری کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

داروها و عرقیجات گیاهی برای ترک سیگار

 

 

 

داروهای گیاهی و عرقیجات گیاهی به تنهایی نمی توانند به درمان اعتیاد کمک کنند و اگر شما جزء افرادی هستید که هنوز هم به سیگار اعتیاد دارید و موفق نشده اید، سیگار را ترک کنید باید به شما بگوییم که راه را درست نمی روید و برای ترک سیگار به یک راهنمای خبره نیاز دارید که به شما کمک کند تا آگاهی های لازم، درباره نیکوتین و عملکرد ذهن را به شما بشناساند و با شناخت کامل درباره سیگار ،اقدامات لازم را انجام دهید تا احتمال موفقیتتان را افزایش دهید.

بعد از ترک سیگار، بدن شما به کمی استراحت و بازیابی مجدد نیاز دارد زیرا سالها از دود و گازهای سمی اشباع شده است و بعد از ترک لازم است تا خود را پاکسازی کند، بنابراین هر چیزی که به شما کمک کند تا زودتر به سلامتی برگردید و بدنتان را پاکسازی کنید برای شما مفید است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشیدنی برای ترک سیگار

 

 

همانطور که می دانید نوشیدنی ها به خصوص نوشیدن آب و آب میوه هایی که خواص آنتی اکسیدانی دارند در بهبود پاکسازی خون کمک شایانی می کنند و از بهترین روش ترک سیگار محسوب می شوند از جمله نوشیدنی های دیگری که به شما در تسریع بهبودی کمک می کند عرق های گیاهی هستند ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار  را ارزیابی و  به شما معرفی کنیم .زیرا عرقیجات گیاهی به شما کمک می کند که سریع تر به بهبودی برسید.

 

 

 

 

 

 

 

عرق گیاهی مناسب ترک سیگار

 

 

یکی از عرق های گیاهی مناسب برای ترک سیگار عرق شاتره می باشد که در اینجا به معرفی آن به عنوان بهترین عرق گیاهی برای ترک مواد سمی و زیان بار می پردازیم و سعی می کنیم دلیل این انتخاب را برای شما روشن کنیم.

 

بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار عرقی است که باعث پاکسازی خون و بهبود عملکرد کبد شود و از آنجایی که بعد از ترک سیگار ممکن است دچار یبوست بشوید بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار باید این مشکل را مرتفع سازد.

بعد از ترک سیگار ممکن است گاهی دچار سر درد شوید بنابراین بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار باید عرقی باشد که برای میگرن و سردرد مفید باشد.

مصرف سیگار در بسیاری از افراد همراه با کاهش میل غذا و لاغری شدید همراه است، بنابراین بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار برای افرادی که وزن زیادی از دست داده اند و دوست دارند به وزن ایده آل خود باز گردند، کمک کند.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: چند روز بعد از ترک سیگار نیکوتین از بدن خارج میشود

 

 

 

 

 

 

 

اما چرا عرق شاتره؟

 

 

بسیاری از عرقیجات گیاهی این خواص را دارا هستند و هر کدام را که می خواهید می توانید انتخاب کنید ما به عنوان بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار، عرق شاتره را انتخاب کرده ایم زیرا بسیاری از خواصی که برای ترک به آن نیاز پیدا می کنید را دارا است.

اما شاید شما طعم یا مزه ی دیگری را به عرق شاتره ترجیج دهید، مهم این است که بدنتان را تقویت کنید و به خودتان کمک کنید که ترک سیگار راحت تری را تجربه کنید.

از جمله خواص عرق شاتره که به عنوان بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار از آن نام بردیم.

 

شاتره گیاهی است علفی و از تیره شاه‌ترگان که در طب سنتی از آن با نام‌‌های بقله‌الملک، شاه‌ترج و پیت پاپارا یاد می‌شود. گیاه شاتره بیش‌تر در درمان بیماری‌های کبدی کاربرد دارد. از دیگر خواص این گیاه می‌توان به صفرا بری، اشتهاآوری و تصفیه‌کنندگی ‌خون اشاره‌ کرد.

 

همچنین گیاه شاتره سرشار از انواع ویتامین‌ها است و برای درمان بیماری‌های پوستی استفاده از عرق شاتره بسیار مفید است. طبع عرق شاتره معتدل است. این به این معناست که این عرق گیاهی در دسته عرقیجات گرم یا سرد قرار ‌نمی‌گیرد و طبعی میانه دارد.

 

 

 

 

دم کرده گیاه شاتره یا عرق شاتره؟

 

 

دم کرده گیاه شاتره نسبت به عرق شاتره خواص بیش‌تری دارد. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که این گیاه علاوه‌ بر خواص درمانی بسیار زیاد، ضدعفونی‌کننده، آنتی هیستامین، ضد اسپاسم، کاهش دهنده تپش قلب، معرق، مسهل، آرام‌بخش و مقوی معده است و عصاره شاتره برای بهبود بیماری‌های قلبی عروقی بسیار مفید است.

این گیاه به‌عنوان یک مکمل برای افزایش اشتها استفاده می‌شود که در نتیجه استفاده مداوم از عرق شاتره باعث افزایش وزن می‌شود.

همانطور که دیدید عرق شاتره هر آنچه که بعد از ترک سیگار در مرکز ترکز سیگار در تهران به آن احتیاج پیدا می کنید را دارا است.پس می توان گفت انتخاب ما به عنوان بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار، انتخاب خوبی بوده است.

 

تنها ایرادی که می توان به آن اشاره کرد، خاصیت اشتها آور آن است زیرا خیلی از افراد سیگاری بعد از ترک سیگار نگران چاق شدنشان هستند زیرا بعد از ترک سیگار، متابولیسم بدن افزایش پیدا می کند و افراد سریع تر گرسنه می شوند و همچنین عادت سیگار کشیدن در بسیاری از افراد جایگزین عادت خوردن می شود، بنابراین افرادی که ترس از چاق شدن افراطی دارند در نوشیدن عرق شاتره، حد تعادل را حفظ کنند و در نوشیدن آن افراطی عمل نکنن زیرا هر چیزی که بیش از حد تعادل مصرف شود، ممکن است مشکلاتی را در بدن ایجاد کند.

 

آنچه مهم است این است که شما یک فرد سیگاری نباشید و برای این امر باید به خودتان کمک کنید نوشیدن عرق شاتره به عنوان بهترین عرق گیاهی برای ترک سیگار، یکی از ابتدایی ترین اقداماتی است که می توانید انجام دهید اما قبل از آن باید از نظر ذهنی و جسمی آنقدر قوی شده باشید که هیچ چیز سد راهتان نشود و در اقدام ترک سیگارتان ثابت قدم بمانید و همانطور که می دانید آمادگی ذهنی از هر چیز دیگری مهم تر است زیرا تا زمانی که ذهنتان از سیگار پاک نشود، هر اقدام دیگری بی فایده است یا دوام زیادی ندارد زیرا همانطور که می دانید اعتیاد به سیگار یک عادت ذهنی است که ترک آن مستلزم تمارین ذهنی و آمادگی های ذهنی است .

 

پس لازم است که قبل از هر اقدامی به آمادگی و قوی تر شدن ذهنتان بپردازید و برای آن از افراد خبره و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و بعد از آن به رسیدگی جسمیتان بپردازید و با استفاده از نوشیدنی ها و خوراک مفید، به بهبود هر چه سریع تر برسید تا بتوانید تا همیشه در زندگی بدون سیگار لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترک سیگار با اصلاح سبک زندگی

 

 

 

 

اصلاح سبک زندگی بر روند زندگی شخص تاثیر مثبت و یا منفی می گذارد که در مرحله اول حتما باید به اصلاح آن بپردازیم و اقداماتی که لازم است در این مسیر انجام گردد را در اولویت قرار دهیم و به آن ها بپردازیم در این بخش برخی از اقداماتی که در اصلاح سبک زندگی ما موثر می باشد می پردازیم:

 

 

  • استفاده مقدار زیاد میوه و سبزیجات می تواند تاثیر بسیار مثبتی را داشته باشد.
  • روزانه نوشیدن بالای آب می تواند بر حال شما تاثیر مثبتی را بر جای بگذارد.
  • برای  کاهش میل به نیکوتین می توانید از شیر و لبنیات استفاده نمایید، روزانه میل کردن 1-3 لیوان شیر را به شما توصیه می کنیم
  • سعی کنید تا از نوشیدنی‌ های کافئین دار مانند قهوه و شکر دوری نمایید
  • تمرین کردن تکنیک‌های تنفس عمیق یا مدیتیشن می تواند در این مسیر به شما کمک شایانی نماید
  • ورزش کردن می تواند به کاهش استرس و اضطراب شما کمک نماید.
  • از محرک ‌های محیطی که شما را به سیگار کشیدن وسوسه می نماید دوری کنید
  • تنظیم نمودن ساعت خواب و مدت زمان خواب بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اثر طب سنتی برای ترک نیکوتین

 

 

 

روش طب سنتی جزی از مواردی می باشد که در کنار روش های دیگر می تواند قابل اعتماد باشد استفاده درست از این روش می تواند تاثیرات مثبتی را بر فرد سیگاری بگذارد. تکنیک‌های طب سنتی وجود دارد که باعث می شود تا میل شما به سیگار کم شود؛ البته بهتر است هر کاری که می خواهید انجام دهید زیر نظر افراد حرفه ای  و متخصص پیش بروید تا خدایی نکرده با شکست مواجه نشوید.

در طب سنتی گیاه هایی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها تا حدودی می توانید میلتان به سیگار را کاهش دهید.

 

 

 

 

 

چای سبز

 

 

یکی از گیاه هایی که برای افراد بسیار مفید می باشد و برای کنترل هوس سیگار هم مورد استفاده قرار می گیرد چای سبز می باشد. این گیاه به ترمیم بافت بدن که با سیگار به آن ها آسیب رسیده است، می پردازد.

 

 

 

شیرین بیان

 

گیاه شیرین بیان برای زیاد شدن سطح انرژی در بدن بسیار مفید می باشد؛ با توجه به این که این گیاه خلط آور می باشد  برای دوران ترک سیگار مفید خواهد بود.

 

 

 

گیاه مخمل

 

گیاه مخمل حاوی مقادیر کمی نیکوتین است، علائم ترک سیگار با مصرف این گیاه تا حدودی کاهش پیدا می کند.

 

 

 

 

 

لوبلیا

 

 

گیاه لوبلیا یکی دیگر از گیاهانی می باشد که می توان در دوران ترک سیگار از آن استفاده نمود چرا که این گیاه دوپامین را تحریک می نماید و باعث می شود تا فرد عصبانی، پرخاشگر، و بی قرار نشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

شما می توانید افراد خبره را در خانه رها پیدا کنید آن ها با داشتن تیم متخصص و حرفه ای می توانند به شما کمک کنند که به راحتی در این مسیر قدم بردارید آن ها با ترفند های به جا شما را با وقایع رو به رو می سازند و شما با آگاهی و رضایت کامل می توانید برای همیشه از این ماده سمی دور بمانید. اگر شما هم جز افرادی هستید که میخواهید در این مسیر هم قدم بساری از افراد شوید همین حالا دست به کار شوید.