فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی ! فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی چیست؟

 

 

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار با مشاوره ترک سیگار از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی ! راه ترک سیگار بر کیفیت زندگی چه  تاثیری می گذارد؟ فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی چگونه است و چه نقشی دارد؟ بعد از ترک سیگار زندگی چه تغییراتی می کند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال باید در ابتدا زندگی قبل از ترک سیگار را مورد بررسی قرار بدهیم و بررسی کنیم که یک فرد سیگاری چطور با سیگار زندگی می کند و سیگار چه تاثیری در کیفیت زندگی دارد؟

اگر شما یک فرد سیگاری باشید مجبور هستید روزتان را با سیگار شروع کنید و معمولا قبل از صبحانه و حتی قبل از شستن دست و رویتان سیگارتان، اولین چیزی است که به سراغ آن می روید بنابراین هر روز با دود و بوی سیگار آغاز می شود، قطعا بوی سیگار اتاق و محل زندگیتان را پر کرده و همیشه موجودی سیگارتان در اولویت چیزهایی است که آمارشان را می گیرید هرچند که کیفیت زندگی به میزان و مقدار مصرف سیگار در طول روز بستگی دارد. اما به طور معمول یک فردی که معتاد به مصرف سیگار است روزانه حدود 20 نخ سیگار می کشد و در زمانی که اوضاع وخیم می شود این میزان به بیش از 60 نخ سیگار هم می رسد و همین امر باعث می شود که همه ی ابعد زندگی اعم از روابط کاری، خانوادگی، سلامتی و ... را تحت الشعاع قرار دهد و زمان زیادی از روز به سیگار کشیدن صرف شود به طوریکه گاهی یک فرد سیگاری مجبور است که هر نیم ساعت یک باریک نخ سیگار بکشد و این فاجعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شروع روز فرد سیگاری

 

 

 

 

یک فرد سیگار ی معمولا روزش را با سرفه شروع می کند و سرفه ها تا زمانی که اولین سیگار را نکشید ادامه پید می کند.

و بعد باید به این موضوع بیندیشید که سیگار بعدی را باید چه زمانی مصرف کنید و شاید مجبور شوید که تا زمان ناهار سیگار نکشید به این ترتیب بعد از چند ساعت معمولا چند سیگار پشت سر هم می کشید تا ساعت های بدون سیگار را جبران کنید و همزمان باید حواستان به پاکت سیگار و موجودی سیگار تان هم باشد و خلاصه اینکه سیگار، تمام روز شما را تحت کنترل دارد و شما باید همه زمانبندی هایتان را بر مبنای سیگار کشیدن برنامه ریزی کنید.

 

در حین رانندگی، در حین کار، مسافرت، مهمانی، در بین دوستان، استراحت و تفریح و خلاصه در هر شرایط و موقعیتی سیگار اولین اولویت شما محسوب می شود و تمام تمرکز شما معطوف به این می شود که چه زمان، چند نخ،و کجا سیگار بکشید و سیگار بعدی هم به همین ترتیب تمام تمرکز شما را خواهد گرفت.

 

اما بعد از ترک همه چیز تغییر خواهد کرد و چنان ابعاد زندگیتان تغییر می کند که خودتان هم شگفت زده می شوید.اما فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی به این بستگی دارد که از چه روشی برای روش ترک سیگار استفاده کرده باشید و کیفیت زندگیتان زمانی بهتر می شود که به صورت اصولی و علمی اقدام به ترک سیگار کرده باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی

 

 

 

 

فواید ترک سیگار در کلینیک ترک سیگار بر کیفیت زندگی چنان است که گویی تازه متولد شده اید و هر روز که از خواب بیدارمی شوید به این موضوع فکر نمی کنید که چطور روزتان را برای سیگار کشیدن برنامه ریزی کنید و تمام زمان هایی که برای سیگار هدر می دادید را آزادانه در اختیار دارید و احساس سلامتی و سر زندگی می کنید به طوریکه تعجب می کنید که چطور سال ها سیگاری بودید و دیگر میل و اشتیاق به سیگار جای خود را به میل و اشتیاق به سلامتی  و حال خوب می دهد به طوریکه با تمام وجود احساس رهایی می کنید و این معجزه ای است که با تمام وجود آن را لمس خواهید کرد.

 

چنانچه از روش های ترک سیگار صحیح و کاملا علمی مثل ترک سیگار به روش رها اقدام به ترک کنید متوجه فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی خواهید شدزیرا این اقدام همه ی جنبه های فردی و اجتماعی شما را بهبود می بخشد.

فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی این طور است که شما بعد از ترک احساس رضایت بیشتری از خود پیدا می کنید و از آنجایی که ترک سیگار برای عموم مردم کار دشواری است، بعد از موفقیت در این امر اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهید کرد، کم کم بافت های آسیب دیده بدنتان، خود را ترمیم می کنند و وضعیت سلامتیتان رو به بهبود می رود و انرژیتان به شدت بالا می رود، جذب آب و اکسیژن و مواد مغذی در بدن بالا می رود و تاثیر آن را در زیباتر شدن چهره و ظاهرتان مشاهده می کنید،فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی بر روابطتان تاثیر به سزایی دارد و باعث می شود که خلق و خویتان بهتر شود و در نتیجه روابطتان با دوستان ، همسر، والدین یا فرزندانتان بهتر می شود و محبوبیت شما افزایش پیدا می کند.

فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی باعث می شود که شما به صورت علمی و آگاهانه از سیگار دوری  کنید و همین آگاهی باعث می شود که دیگر میل و گرایش خود را نسبت به سیگار از دست بدهید و مشتاق زندگی بدون سیگار می شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی باعث می شود که احساس رهایی و آزادگی داشته باشید و دیدگاه تازه ای به زندگی و مسائل آن داشته باشید.یاد می گیرید که بر اعصابتان کنترل بیشتری داشته باشید و در تصمیم گیری هایتان بهتر عمل می کنید.

بعد از ترک صحیح سیگار در هنگام مواجه با چالش های زندگی با آرامش بیشتری برخورد می کنید و همین امر همه جنبه های زندگیتان را در بر می گیرد به طوریکه بعد از آزادی از سیگار متوجه می شوید که عملکرد بهتری دارید و موفقیت های بیشتری را بدست می آورید.

فواید ترک سیگار بر کیفیت زندگی باعث می شود که با گذشته خود فرق کنید زیرا شما آزاد شده اید و فرصت دوباره ای برای زندگی بدست آورده اید.

بعد از گذشت مدتی شما فراموش می کنید که روزی یک فرد سیگاری بوده اید و دیگر مسائل مهمتری دارید تا برای آن ها سرمایه گذاری کنید زیرا یاد می گیرید که محافظت از سلامتی و کسانی که دوستشان دارید با سیگار امکان پذیر نیست و برای یک زندگی سالم، شاد و موفق باید ابتدا باید موانعی مثل سیگار را از بین ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در کل با ترک سیگار می‌توانید:

 

 

 

  •  به افزایش طول عمر خود کمک نمایید.
  •  سلامت خود را بهبود ببخشید و از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها جلوگیری نمایید.
  •  احساس نشاط و سلامتی وشادابی بیشتری داشته ‌باشید 
  •  ظاهرتان بهتر می شود دندان ها و پوستتان با ترک سیگار شاداب تر می شود. 
  • به بهبودی حس چشایی و بویایی خود کمک می نمایید.
  •  پولتان پس انداز می شود.
  • وجه اجتماعی بهتری در بین اطرافیانتان خواهید داشت.
  • همیشه بوی خوب می دهید.
  • بر بهبودی توانای جنسی فرد تاثیر می گذارد.
  • ریه های سالم تری خواهید داشت.
  • سلامتی اطرافیانتان بر اثر دود مضر سیگار در امان می ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

 

 

فقط کافی است تا شما تصمیم به ترک سیگار بگیرید و از آن به بعد می توانید فواید زندگی بدون سیگار را به وضوح ببینید و خودتان به این نتیجه برسید که بهترین کاری که می توانستید بکنید همین ترک سیگار بوده و کاش که زود تر از این ها دست به کار میشدید. فواید ترک سیگار آنقدری زیاد هست که فقط افرادی که آن را برای همیشه ترک کرده اند متوجه آن می شوند. شما هم هرچه زودتر بایددست به کار شوید و به دنبال روشی عالی برای ترک باشید امروزه بهترین روشی که یم توان برای ترک سیگار اصولی نام برد روش خانه رها می باشد. که شما می توانید به کمک افراد مجرب و حرفه ای در کنار بسیاری از افراد دیگر روزهای خوبی را سپری کنید و طعم لذت ترک سیگار راحت را بچشید.