آیا مصرف سیگار می تواند بر نعوظ در مردان اثر بگذارد؟

همه‌ شما این موضوع را خوب می دانید که سیگار چقدر بر روی سلامتی افراد می تواند اثرات منفی را بر جای بگذارد. و علاوه بر تاثیر بد آن بر روی ریه و قلب و اندام های دیگر فرد، بر روی اندام جنسی او هم تاثیر بسیار بدی را می گذارد. اثرات بد سیگار که ب روی اندام جنسی افراد تاثیر می گذارد اکثرا مردان را درگیر خود کرده و باعث اختلال در نعوظ فرد سیگاری می گردد. مصرف سیگار با اختلال نعوظ رابطه مستقیم دارد چرا که مصرف سیگار در مردان باعث مشکل در رابطه جنسیشان شده و تاثیر بسیار منفی را روی آن می گذارد. مصرف سیگار به صورت متعدد می تواند عملکرد جنسی شما را تحت تاثیر بدی قرار می گیرد.

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار با مشاوره ترک سیگار از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

02122567561

02122794683


مصرف سیگار چگونه می تواند باعث بروز اختلال نعوظ شود؟ 

 

مصرف سیگار، تنباکو، و پیپ وارد خون های فرد سیگاری شده و به کاهش جریان خون شریانی در بدن فرد می شود. اگر علت آن را میپرسید ما به شما می گوییم که علت آن وجود مولکول نیکوتین بوده که به عنوان ماده تنگ کننده شناخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


چرا سیگار بر رابطه جنسی اثر میگذارد ؟

 

 

 

از آن جایی که سیگار با مواد شیمیایی بدی پر شده باعث می شود تا بر رابطه جنسی و موارد مربوط به آن در فرد اثر منفی را بگذارد که عبارتند از:


عوارض مصرف سیگار در عملکرد جنسی آقایان  و عدم باروری، مشکل در حفظ نعوظ، کم شدن میل جنسی، افزایش بیماری های جنسی در فرد، یائستگی و بسیاری از موارد دیگر که شما با ترک سیگار در کلینیک ترک سیگار می توانید جلوی این موارد را بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 


علل اصلی اختلال نعوظ مردان

 

 

 


معمولا اختلال نعوظ در کسانی که به بیماری های فشار خون بالا، دارای چربی بالا، دیابت قندی مبتلا هستند مشاهده می شود که یکی از مهمترین دلایل دیگری که شاهد افراد به این بیماری هستیم مصرف سیگار در مردان می باشد. جالب است بدانید که طی تحقیقات صورت گرفته بیشتر بیمارانی که به سکته قلبی مبتلا می شوند و به متخصص قلب و عروق مراجعه می نمایند، در مورد اختلال نعوظ در زمان رابطه جنسی موردی را مطرح نمی کنند. علت آن هم  در ایران این است که افراد شرم زده شده و نمی توانند این مورد را به راحتی با پزشک خود در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 


دیدگاه روانکاوی در اختلال نعوظ

 

 

 


با پیدایش اختلال نعوظ وقتی سن فرد بالا می رود این مورد هم شایع می باشد که بنا به نظریه های روانکاوی، به صورت ترس روانشناختی از نبودن  مردانگی یا اختگی با افزایش سن باشد. در این مقاله سعی شده است که در ایجاد اختلال نعوظ بیماریهای جسمی و یا روانپزشکی موثر، به دو بیماری جسمی مزمن که در آنها اختلال نعوظ مشاهده می باشد و نیز راهکارهای درمانی آن بپردازیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اختلال نعوظ در مبتلایان به بیماری های قلبی

 

 

 


اختلال نعوظ در افرادی که مشکلات قلبی-عروقی دارند بیش تر شایع می باشد تا افرادی که مشکلات قلبی عروقی ندارند به صورتی که این احتمال در افرادی که سیگاری هستن و از طرفی هم بیماری قلبی دارند بیش تر، مشاهده می گردد. نکته دیگری که بهتر است بدانید تعادل رفتاری فرد به هم می خورد و حتما باید فرد زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای به ترک سیگار برای همیشه بیانجامد.

 

 

 

 

 

 

  • نقش داروها

 

 

 


از طرفی، مصرف داروهای کاهش دهنده فشار خون و چربی خون هم می تواند نقش به سزایی  در شدت اختلال ناتوانی جنسی مردان موثر باشد. البته این اواخر درمان هایی برای این اختلال نعوظ که به صورت دارو و غیر دارویی در دسترس مس باشد که فرد با مصرف آن می تواند تا حدودی این اختلال را درمان نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دیگر عوارض خطرناک سیگار برای مردان

 

 

 


عوارض سیگار تنها روی اندام جنسی مرد همان نعوظ ختم نمی شود، بلکه به مشکل جدی تر او که همان عقیم شدن می باشد نیز احتمال ابتلا به آن هم وجود دارد. بله درست شنیدید، چرا که سیگار کشیدن فرد علاوه بر خطر ابتلا به بیماری های مختلف باعث می شود تا تعداد اسپرم های وی کاهش یابد و در نتیجه به عقیم شدن و عدم توانایی در باروری او دچار شود. زمانی که تعداد اسپرم‌های مرد از حدی کمتر باشد، شانس رساندن تخمک به اسپرم کاهش میابد و احتمال باروری آن کم می شود. این موضوع جز مسائلی می باشد که باید به صورت جدی به آن پرداخت و دنبال روش هایی برای جلوگیری از بروز این مشکل شوید. اگر شما مراکز باروری را مشاهده نمایید میبینید که روزانه مردان بسیاری به دلیل وجود این مشکل به مراکز مراجعه می نمایند و به دنبال راه حل هایی برای حل این مشکل می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


روش جلوگیری از اختلال نعوظ در مردان

 

 

 

 


اگر شما فرد سیگاری هستید و نمیخواهید تا به این مرض دچار شوید و اگر آینده و خانواده برای شما اهمیت دارد حتما باید در قدم اول سیگار را برای همیشه ترک نمایید تا به سرعت جلوی بروز این مشکل بزرگ را بگیرید. اختلال در نعوظ مردان باعث از هم پاشیدن بسیاری از زندگی ها شده که کار افراد به طلاق هم کشیده می شود پس حتما در قدم اول عزم خود را جذب کنید تصمیم به راه ترک سیگار بگیرید و با اراده قوی حتما به خانه رها بپیوندید تا با راحت ترین روش در عرض چند روز برای همیشه از سیگار خداحافظی کنید و جلوی اتفاق های بد را بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاثیر روانی منفی سیگار بر میل جنسی

 

 

 

 

 

مصرف سیگار علاوه بر تاثیرات منفی بر روی فیزیک فرد، تاثیرات روانی هم بر فرد می گذارد و باعث می شود تا در روابط جنسی میل جنسی فرد به شدت کاهش پیدا کند که این امر موجب کاهش اعتماد به نفس او می شود. از طرفی هم بوی بد سیگار و دود آن موجب آزار طرف مقابل شده که باعث کاهش رضایتمندی و میل جنسی او می گردد.
ترک سیگار به صورت قابل توجهی باعث سلامت و پایدار موندن رابطه جنسی در افراد می گردد چرا که با گردش خون مناسب و سلامت قلب و عروق باعث افزایش عملکرد و کیفیت
تاثیر سیگار بر روابط جنسی

می گردد.

 

 

 

 

 

 

 


آیا سیگار بر عملکرد جنسی زن ها هم تاثیر می گذارد؟

 

 


بله مصرف سیگار در زنان هم به شدت در رابطه جنسی آن ها اثر مخرب و منفی را بر جای می گذارد چرا که طبق تحقیقات صورت گرفته زنانی که سیگار مصرف می نمایند در معرض تاخیر در ارگاسم و یا عدم ارگاسم آن ها می گردد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

 


با ترک سیگار برای همیشه افراد می توانند زندگی شاداب و سالم  به دور از بیماری های جسمی و روانی را تجربه نمایند و کیفیت زندگی را بهبود ببخشند. اگر می خواهید سیگار را ترک نمایید اما نمی دانید به چه صورت ؟ ما به شما خانه رها را پیشنهاد می کنیم چرا که آن ها با داشتن تیم حرفه ای می توانند راهنما و مشاوره مناسبی برای شما در مسیر این ماده سمی و مضر باشند.