ترک سیگار در چهار روز امکان پذیر است؟

 

 

 

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار با مشاوره ترک سیگار از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

ترک سیگار در4 روز!

 

 

آیا می توان سیگار را تنها با گذشت چهار روز برای همیشه ترک کرد؟  شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که از کسی که سیگار می کشد بخواهید که این کار را انجام ندهد ، چه آن فرد یکی از نزدیکان شما باشد چه یک فرد غریبه ای که برای مدتی با شما هم مسیر بوده است .

گاهی هم بدون آن که سخنی به زبان بیاورید مجبور به تحمل دود و بوی بد سیگار بوده اید و نتوانسته اید درخواستتان را مبنی بر نکشیدن سیگار ازآن شخص مطرح کنید.به هر حال سیگار کشیدن برای شخص سیگاری لذت بخش و برای اطرافیان غیر سیگاری کاری بیهوده و زجرآور است.حتی در مواردی ، بر هم زننده ی روابط انسانی نیز هست ، به طور مثال : بسیاری از همسرانی که بارها قول ترک سیگار داده اند و زیر قولشان زده اند ، یا دوستی هایی که به خاطر سیگار از ادامه ی ارتباط با هم منع شده اند و مثال های بیشماری از این قبیل. 

اما پاسخ افرادی که سیگار می کشند در برابر درخواست شما مبنی بر نکشیدن سیگار و یا ترک سیگار چیست؟

اغلب افراد سیگاری یا از درخواست شما عصبانی شده و شروع به پرخاشگری می کنند و یا در مواردی  بحث را به شوخی و مسخره  می گیرند و طفره می روند ، عده ای هم با یک چشم  گفتن و قول  هایی از سر ناچاری ، از مهلکه فرار می کنند.افراد غیر سیگاری هرگز نمی توانند معتادین به سیگار را درک کنند زیرا آنها اصلا در شرایط یکسانی نیستند. برای توصیه به ترک سیگار باید با درک بهتری از شرایط و موقعیت فرد سیگاری  داشت با او برخورد مناسبی کرد .

اگر پای درد و دل افراد سیگاری بنشینید آنها خود نیز از سیگاری بودنشان ناراضی هستند .افراد سیگاری از اینکه هر روز مجبورند روزشان را با سیگار شروع کنند خسته اند ،از بوی بد سیگار که با هیچ عطری پاک نمی شود ،  فراری هستند.آنها بهتر از هر کسی می دانند که سیگار با جسم و جانشان چه می کند . آنها هر روز به عکس ریه های خراب روی پاکت سیگار نگاه می کنند و باز هم ادامه می دهند و هر روز به خودشان می گویند: از شنبه ترک خواهم کرد و شنبه هایی که هرگز شروع نمی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا واقعا در 4 روز سیگار را می توان ترک کرد؟

 

 

 

آنها در واقع در یک سیکل خراب گیر افتاده اند، و هر روز برایشان ، تکرار با سیگار زندگی کردن است ، و پاسخی جز ناتوانی به ترک سیگار ندارند و برای افراد غیر سیگاری این ناتوانی در راه ترک سیگار غیر قابل درک است.

اما اگر الان به شما بگوییم که می توانید به راحتی و تنها با گذشت چهار روز برای همیشه از شر سیگار خلاص شوید ، پاسخ شما چیست؟ لابد شما هم مانند خیلی از افراد دیگر یا باور نمی کنید و یا تعجب می کنید.

بله ترک سیگار تنها در چهار روز امکان پذیر است .اما چگونگی انجام این کار نیازمند آشنایی با روشی است که خانه رها به آن می پردازد و ترک سیگار به روش رها این امکان را برای شما فراهم می کند که با گذشت تنها 4 روز ، دیگر تمایلی به کشیدن سیگار نداشته باشید .البته تعجب شما کاملا طبیعی است و همه ی کسانی که با مجموعه ی خانه رها ، آشنا نیستند همین عکس العمل را از خود نشان می دهند و ترک سیگار به راحتی و بدون استفاده از هیچ دارویی را غیر ممکن می دانند.

 

 

 

اما خبر خوب این است که صدها نفر به این روش سیگارشان را ترک کرده اند و زندگی تازه ای را شروع کرده اند به طوری که به گواه حرف عده ای که سیگارشان را به روش رها ترک کرده اند روزهای زندگی با سیگار را به طور کلی فراموش کرده اند و زندگی روی دیگر خود را به آنها نشان داده به طوری که انگار هیچ وقت سیگاری نبوده اند.مسئله ای که در ترک سیگار در چهار روز مطرح است این است که میل کشیدن سیگار از شما گرفته می شود نه اینکه شما بخواهید و به زور سیگار نکشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زمانی که ذهن شما از نیکوتین پاک می شود، شما به روزهایی بر می گردید که اصلا سیگاری نبودید و همین مورد شما را از بازگشت دوباره به سیگار باز می دارد و خطر مصرف دوباره در شما ، از افرادی که هرگز تجربه ی سیگارکشیدن ندارند هم ، در مواردی پایین تر می آید.ترک سیگار در چهار روز شیوه ای است که نیازمند آموزش است. کار کردن بر ذهن برترو قوی تر شدن از درون این امکان را به شما می دهد که با شناخت توانایی هایتان به راحتی از دوستی های ناسالم و عادت های تخریب کننده فاصله بگیرید .احساس قدرت و عزت نفستان را گسترش می دهد ، و از شما انسان بهتر و قدرتمند تری می سازد.شما در ترک سیگار در چهار روز نیازمند مشاوره و پشتیبانی مادام العمر هستید و پاک سازی ذهن ، چیزی نیست که بعد از مدتی آن را رها کنید ، زیرا ذهن شما مانند بدنتان نیازمند تغذیه ی سالم است، و همانطور که اگر مدتی غذای سالم را کنار بگذارید، جسمتان به خطر می افتد ، اگر به ذهنتان هم خوراک فکری ناسالم بدهید بعد از مدتی دچار اختلالات ذهنی می شوید.

 

در ترک سیگار در چهار روز شما سیگارتان را به یکباره کنار می گذارید در طول دوره ای که تنها چهار روز زمان می برد شما بمباران اطلاعاتی می شوید و ترک سیگار در کلینیک ترک سیگار  به صورت آگاهانه و کاملا ارادی اتفاق می افتد.اغلب رهاجویانی که از طریق ترک سیگار به روش رها سیگارشان را ترک می کنند، از رها به عنوان معجزه نام می برند و تقریبا همه ی آنها تا آخرین روز فکر می کنند که احتمالا موفق نمی شوند اما بعد از پایان دوره متوجه می شوند که دیگر دلشان نمی خواهد که سیگار بکشند و هوس سیگار در آنها کاملا از بین رفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با شناختی که از نیکوتین و عملکرد آن داریم ، ترک سیگار خیلی سخت نیست اما در ترک سیگار، هوس و میل دوباره ی سیگار است که کار را خراب می کند .

چیزی که در ترک سیگار در چهار روز اتفاق می افتد و رمز موفقیت ترک سیگار به روش رها ،ترک سیگار، نه بلکه ترک همیشگی میل و گرایش به سیگار است .

به طوری که شما سیگار را می بینید ،  و در بین افراد سیگاری قرار می گیرید ، در شرایط و موقعیت هایی که همیشه سیگار می کشیدید قرار می گیرید ،اما دیگر دلتان نمی خواهد سیگار را روشن کنید.

کافی است همین امروز تصمیم بگیرید و برای یک بار و همیشه با سیگار خداحافظی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

عوارض ترک سیگار چند روز است؟

 

 

عوارض دوره ترک سیگار برای برخی افراد متفاوت است و نمی توان زمان مشخصی را بیان کرد، علائم ترک‌ سیگار معمولا حدود یک هفته تا یک ماه ممکن است به طول بیانجامد. در هفته های اول علائم و عوارض  با شدت بیشتری احساس می‌ شود سپس به مرور زمان بدن مقاومت بیش تری را پیدا می کند. البته منطقی است افرادی که سال‌های طولانی به مصرف سیگار اعتیاد دارند عوارض این ماده آلوده زا و سمی که حاوی نیکوتین‌ می باشد را برای مدت بیشتری احساس می نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا ترک سیگار خطر دارد؟

 

 

 

 

برخی افراد به خیال خود فکر می کنند که ترک سیگار خطرناک است اما لازم به ذکر است که ترک سیگار هیچ خطری ندارد. مهم نیست چند سال دارید یا چه مدتی است که سیگار مصرف می کنید، مهم این است که الان مصمم به ترک این ماده سمی هستید. ترک سیگار در هر زمانی که شما اراده به ترک آن کردید سلامت شما را نسبتا بهتری می نماید. زمانی که سیگار را ترک کنید، سال‌های اضافه تری را  به زندگی خود هدیه می دهید، به راحتی نفس می‌کشید، انرژی بیشتری دارید  و در هزینه های خنفتی که برای آن خرج می کردید، صرفه‌ جویی می نمایید. همچنین خطر ابتلا به سرطان های مختلف ، حمله قلبی ، سکته مغزی و بیماری های ریوی هزاران موارد دیگر از بیماری ها بعد از ترک سیگار بطور قابل ملاحظه ای جلوگیری می نمایید

 

 

 

 

 

توصیه هایی برای ترک راحت تر با روش های ترک سیگار

 


نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

 

 

 

  • حتما تقویم برنامه خود را با خانواده و اطرافیان خود در میان بگذارید و آن ها را از تصمیم خود مطلع سازید.
  • سیگار و همه مواردی که ممکن است شما را برای کشیدن سیگار تحریک نماید از اطراف خود جمع آوری کنید. 
  • می‌توانید با مشورت تراپیست در گروه‌ ها و جلساتی که برای ترک سیگار برگزار می کنند شرکت نمایید.
  • تلاش کنید تا حمایت کننده عاطفی داشته باشید.
  • از حضور در موقعیت هایی که شما را ترغیب به سیگار کشیدن می نماید، دوری کنید.
  • یک برنامه روزانه مفید مانند ورزش، رژیم غذایی، سرگرمی یا کار جدید، تغذیه سالم برای خود فراهم سازید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راز ترک سیگار

 

 

 

 

 

بله قبول داریم برای افرادی که سرخود به ترک سیگار می پردازند، قطعا ترک آن کار ساده و راحتی نمی باشد  اما افرادی که خود را به خانه رها سپرده اند به چشمان خود دیده اند که می توانند ترک سیگار بسیار راحت در 4 روز را تجربه نمایند  از همین‌رو به جای تنهایی انجام دادن و دست زدن به کارهایی که ممکن است عواقب بدی را به دنبال داشته باشد می توانید شما هم جز نفرات بعدی باشید که از این ماده سمی راحت می شود. پس همین حالا وارد خانواده رها شوید و زندگی جدید را به خود هدیه دهید و ببینید که چطور می شود ترک سیگار راحتی را به کمک افراد متخصص و مجرب تجربه کرد.