راز ترک سیگار چیست؟ چطور عده ای سیگار را به راحتی ترک می کنند؟

 

 

 

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در مشاوره ترک سیگار از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

شاید شما هم با افرادی برخورد کرده باشید که موفق شده اند که سیگار را ترک کنند و برخلاف باور عموم مردم بدون استفاده از هیچ گونه دارو و به راحتی موفق به ترک شده اند، اما سوالی که پیش می آید این است که چطور موفق عمل کرده اند و بدون هیچ سختی و به راحتی با سیگار خداحافظی کرده اند؟

آیا بین افراد موفق در راه ترک سیگار تفاوتی وجود دارد؟ و آنها از استعداد یا مزیتی نسبت به دیگران برخوردارند؟

با ما همراه باشید تا بیش تر به این موضوع و پرسش های ایجاد شده در ذهن افراد بپردازیم و در جواب این پرسش باید بگوییم خیر بین افرادی که موفق می شوند که یک عادت را در خود ایجاد کنند یا یک عادت را ترک کنند هیج تفاوتی وجود ندارد و تنها تفاوت بین افراد موفق و نا موفق امید و میل و اشتیاق آن ها است و چیزی که آنها را موفق می کند میل و اشتیاق و همچنین باور به موفقیت است.

 

پس به طور خلاصه می شود گفت راز ترک سیگار و موفقیت در آن را می توان به داشتن میل و اشتیاق بیش تر به زندگی بدون سیگار و همچنین داشتن باور سخت نبودن روش ترک سیگاراشاره کرد.

اما چطور باید به راز ترک سیگار دست یافت؟ چگونه می شود میل و اشتیاق زیادی به ترک سیگار پیدا کرد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میل و اشتیاق به ترک سیگار

 

 

 

 

برای اینکه میل زیادی به زندگی بدون سیگار پیدا کنیم باید به اندازه ی کافی از مضرات سیگار آگاه شویم و به یقین برسیم که سیگار هیچ فایده ای برای ما ندارد و همچنین از عملکرد نیکوتین با مغز به خوبی آگاه شویم و همچنین ذهنمان را برای روزهای بعد از ترک آنقدر آماده کنیم که برای ترک سیگار شور و شوق بی حد داشته باشیم.

 

 

اما چطور می شود میل و اشتیاق به زندگی بعد از سیگار را جایگزین میل به سیگار کنیم؟

 

 

این کاری است که نیازمند دانش و یادگیری است، شما برای اینکه بتوانید یک عادت را جایگزین عادتی دیگر کنید، به کمک یک راهنما و مشاور دارید و یا آنقدر در مورد آن مطالعه کنید که خودتان آگاهی های لازم را کسب کنید.اما پیشنهاد ما این است که از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا زودتر به راز ترک سیگار دست یابید، در این صورت می توانید مطمئن باشید که سریع تر به نتیجه دلخواه می رسید.

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از متخصص ترک سیگار

 

 

 

 

استفاده از دانش یک متخصص در هر زمینه شما را زودتر به نتیجه می رساند زیرا دیگر نیازی به آزمون و خطا ندارید و به تجربه و دانش یک فرد آگاه، اعتماد می کنید. در زمینه ترک سیگار افراد زیادی وجود دارند که می توانید دانش و مهارت لازم برای ترک سیگار را از آنها یاد بگیرید اما پیدا کردن بهترین فرد برای این کار نیازمند تحقیق و بررسی بیشتری است.

بنابراین می توانید راز ترک سیگار را خیلی زود فرابگیرید و سریع تر به روزهای خوب زندگی بدون سیگار برسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راز ترک سیگار این است که بدانید بعد و قبل سیگار زندگیتان چگونه می شود و یاد بگیرید که مغزتان را برای ساخت مسیرهای تازه آماده کنید زیرا مغز انسان تمایل به تنبلی دارد و ساخت مسیرهای جدید عصبی برایش دشوار است اما اگر راه آن را یاد بگیرید به راحتی گیرنده های نیکوتین را غیر فعال کرده و عادت زندگی بدون سیگار وطعم لذت های سالم را جایگزین لذت سیگار می کنید.

 

اینگونه می توانید به چیزهای بهتری عادت کنید و از چیزهای دیگری لذت ببرید و یاد می گیرید که سیگار هیچ لذتی برایتان بوجود نمی آورد.

کم کم به این نتیجه می رسید که سالهایی که با سیگار سپری کردید را هدر دادید و سیگار جز نابودی سلامتی و وقت و انرژی شما هیچ مزیتی برایتان نداشته و آنقدر نتیجه برایتان شفاف می شود که دیگر به سیگار فکر نمی کنید و حتی به مرور زمان فراموش می کنید که زمانی یک فرد سیگاری بودید.راز ترک سیگار در از بین رفتن این میل است اما چطور و چگونگی اش را در ادامه بررسی می کنیم.

بنابراین راز ترک سیگار افرادی که به راحتی سیگار را ترک می کنند در این است که مسیرهای تازه ای در ذهنشان ایجاد کرده اند و میل شدیدی به زندگی بدون سیگار پیدا کرده اند.

آنقدر که دیگر دلشان هوس سیگار نمی کند و هرگز دوست ندارند که به روزهای گذشته برگردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنها دانسته اند که سیگار یک قاتل آرام است که مقتول را طوری می کشد که اصلا نمی فهمد فاتلش کیست. سیگار جز تخریب ریه و آسیب به قلب و آلودگی خون و آسیب به همه ی سیستم بدن، فایده ای ندارد و علت میل به سیگار در افراد تنها به خاطر عادتی است که به نیکوتین پیدا می کند.

 

 

 

 

 

عادت نیکوتین

 

 

 

 

عادت به نیکوتین طوری می شود که در صورت نبودش فرد سیگاری دچار اضطراب می شود و به محض دریافتش آرام می شود این در حالی است که اگر این عادت وجود نداشته باشد با دریافت نیکوتین، فرد احساس آرامش و لذت را تجریه نمی کند به طور مثال اگر یک فرد غیر سیگاری سیگار بکشد، اصلا با آن به آرامش نمی رسد و برعکس از بوی دود و سرفه ای که ایجاد می کند دلزده هم می شود.

 

بنابراین نمی توان گفت که نیکوتین یک عامل کسب لذت است و اگر هم اینطور باشد آن لذت را می شود با لذت های سالم و واقعی تجربه کرد.

لذت رفتن به طبیعت، لذت مطالعه و تماشا، لذت ورزش و پیاده روی، لذت گوش دادن به موسیقی و ...

خیلی عادت ها وجود دارد که می توان جایگزین سیگار کرد که نه مضر هستند و نه مزاحمتی برای دیگران ایجاد می کنند که می توان با توجه به علایق شخصی آن را انتخاب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه بیش تر برای ترک سیگار

 

 

 

در واقع راز ترک سیگار این است که انگیزه و میل و اشتیاق شما تغییر کند، برای داشتن انگیزه بیشتر برای ترک سیگار ، به یک دلیل ­شخصی و قوی نیاز دارید. شاید قصد داشته باشید از خانواده خود در برابر مضرات دود سیگار محافظت کنید و یا شاید فکربیماری شما را می­ ترساند و یا شاید تمایل داشته باشید جوان­ تر به نظر بیایید یا احساس جوانی کنید. دلیلی انتخاب کنید که به اندازه کافی قویتر از میل به سیگار کشیدن باشد. انگیزه ای که قوی تر از میل سیگار کشیدن باشد میل و اشتیاق به سیگار را در شما از بین می برد و این همان راز ترک سیگار است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

 

افرادی که توانسته اند برای همیشه سیگار را ترک کنند اگر از آن ها بپرسید که راز آن ها چه بوده در پاسخ به شما می گویند که از شور اشتیاق بالایی برای زندگی برخوردار بوده اند.  افراد سیگاری که به ترک سیگار در کلینیک ترک سیگارموفق شده اند با مضرات سیگار به خوبی آشنا بودند و می دانستند که این ماده مضر چقدر به سلامتی آن ها و اطرافیانشان زیان میرسانده است و سپس به دنبال راهی برای ترک همیشگی این مواد بوده اند و سپس با آشنایی با خانه رها توانسته اند به خوبی برای همیشه از دنیای سیگار دور بمانند.

 

تیم خانه رها بهترین روش برای ترک همیشگی سیگار می باشد چرا که آن ها با داشتن تیم حرفه ای و متخصص می توانند ذهن افراد را آماده سازند و به راحتی فرد را از نظر جسمی و روحی از دنیای سیگار برای همیشه دور نگه دارند.