آیا ترک سیگار با قهوه امکانپذیر است؟

اگر شما این مقاله را مشاهده می کنید قطعا روش های مختلفی را برای ترک سیگار امتحان کرده اید که با شکست مواجه شده اید و این بار می خواهید تا روش ترک سیگار با استفاده از قهوه را امتحان نمایید این روزها شاهد صحبت هایی در مورد ترک سیگار با قهوه می باشیم که با ما همراه باشید تا بیش تر به این موضوع بپردازیم.

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار با مشاوره ترک سیگار از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاثیرات قهوه بر روی بدن انسان

 

 


همانطور که می دانید قهوه سرشار از موادی به نام کافئین می باشد که این ماده تقریباً همانند نیکوتین می باشد اما تفاوت هایی با نیکوتین دارد. کشف کافئین باعث شد تا تغییراتی کلی در سیستم کاری و ساعات کاری در سرتاسر دنیا به وجود آید. قبل از زمانی که فواید کافئین کشف شد انسان ها به صورت تک شیفت به کار می پرداختند و ساعت کاری آنها هم راستا با طلوع و غروب خورشید بود. اما زمانی که این ماده توسط انسان ها کشف شد به تغییر سیستم کاری انجامید و افراد می توانستند به راحتی در دو شیفت به کار مشغول شوند.

دلیل این تغییرات این است که کافئین در بدن انسان ها به ترشح هورمون های خاصی مثل دوپامین می پردازد و به این صورت باعث افزایش انرژی بدن و شادابی آن می گردد. از طرفی هم این عمل باعث جلوگیری از بی حوصلگی و خواب آلودگی ها می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

شباهت کافئین قهوه با نیکوتین

 

 

با در نظر گرفتن موارد بیان شده و تاثیرات کافئین که بر روی هورمون های بدن می گذارد می توان نتیجه گرفت که این رویداد مشابه نیکوتین موجود در سیگار را دارد که تفاوتشان را می توان به نوشیدن قهوه که بی ضرر می باشد اشاره کرد. در حالتی که نیکوتین مضر بوده و روی مغز و اگثر نقاط بدن تاثیرات منفی را بر جای می گذارد، 
بهتر است بدانید که
8 تا از علائم کمبود نیکوتین در بدن ;i به تنهایی برای بدن مفید می باشند و سبب ترشح هورمون های دوپامین و تستوسترون در بدن می گردد، اما از آنجایی که از طریق سیگار جذب می شود  ضررهایی بیشتری را بر جای می گذارد.
با توجه به موارد بیان شده می توان به این نتیجه برسیم که اگر از قهوه به درستی استفاده گردد می توان آن را  جایگزین مناسبی برای نیکوتین در بدن شمرد و زمانی که فرد تصمیم به ترک می گیرد، به کاهش میزان وابستگی آن اشاره نمود. از مهمترین نکته هایی که می توان در مورد
ساده ترین و بهترین روش ترک سیگار با استفاده از قهوه اشاره نمود این است که شما می توانید با استفاده از قهوه نیکوتین بدن خود را تامین سازید و میلتان به نیکوتین کاهش پیدا کند و دیگر وسوسه به مصرف سیگار ننمایید. 

 

 

 

 

 

تاثیرات شگرف قهوه بر روی ترک سیگار

 

 

 

همانطور که در بخش های قبلی خواندید کافئین موجود در قهوه می تواند جایگزین بهتری برای نیکوتین باشد، می توان با صرف قهوه به آرامش لازمی که با مصرف سیگار به دست می آمد دست یافت و به افزایش شادی و انرژی بدن پرداخت. این موارد می تواند در زمانی که شما تصمیم به ترک سیگار دارید کمک شایانی نماید تا شما دیگر به فکر سیگار نباشید و نیکوتین لازم در بدن خود را از این طریق فراهم سازید.
از طرفی نوشیدنی دیگری مانند چای هم میتواند جایگزین مناسبی باشد چرا که چای هم دارای مقدار کمی از کافئین را دارد که می تواند جز مواردی باشد که در ترک سیگار به شما کمک  نماید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تاثیر قهوه روی خواب

 

 

 

 


یکی از مواردی که در افراد سیگاری دیده می شود این است که برخی از افراد سیگاری بر این عقیده می باشند که قبل از خواب، یک نخ سیگار، به داشتن خواب راحت کمک می نماید. که این عقیده کاملا اشتباهی می باشد و اگر شما بخواهید که تصمیم به ترک آن بگیرید این دیدگاه در خواب و به هم ریختن آن تاثیر بدی می گذارد.
برخی افراد فکر می کنند که نوشیدن قهوه در خواب آن ها تاثیر بدی می گذارد و دیگر فرد نمی تواند خواب راحتی داشته باشد. که این مورد هم اشتباه است چرا که شما با نوشیدن قهوه باعث می شود تا ساعت بیش تری را بیدار بمانید و زمانی که تصمیم به خواب دارید، خواب راحتی را تجربه نمایید. پس بدانید که با نوشیدن قهوه اختلالی در خوابتان ایجاد نمی شود و می توانید با خیال راحت با استفاده از قهوه به ترک سیگار بپردازید.


 

 

 

 

 

 

 

 


پرانرژی بودن به خاطر نوشیدن قهوه

 

 

 

 


زمانی که در مورد روش های اصولی ترک سیگارصحبت می‌کنیم، با عقایدهای متفاوتی رو به رو می شویم که با همین عقاید غلط موجب گول خوردن  افراد و مصرف آن ها در طی سالیان زیادی را شاهد می باشیم. زمانی که فرد سیگاری می خواهد تا سیگار بکشد اما در ترک باشد و نتواند سیگار مصرف نماید، حس بی انرژی بودن را دارد که رغبتی به انجام کاری ندارد.
 نوشیدن قهوه در طول روز می تواند انرژی کافی برای فعالیت‌های ورزشی، کاری، درسی، اداری و… را به شما می‌دهد تا هیچ بهانه‌ای برای برگشتن به سیگار نداشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 


جایگزین کردن نیکوتین با کافئین

 

 

 

 


از آن جایی که کافئین تشابه هایی با نیکوتین دارد شما می توانید با مصرف کافئین ذهن خود را گول بزنید و آن را جایگزین نیکوتین نمایید اگر برای یک هفته شما قهوه میل کنید باعث می شود تا بدن‌تان به کافئین عادت نماید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا قهوه به تنهایی می‌تواند شما را از سیگار نجات دهد؟

 

 

 

قطعا که قهوه روش کاملا اصولی برای ترک سیگار نمی‌ باشد، فقط در این مسیر که می خواهید سیگار را ترک نمایید به شما کمک کند. شما باید یک روش اصولی و درستی را برای ترک سیگار انتخاب کنید و از آن طریق پیش بروید. 
ترک سیگار یک اعتیاد روحی می باشد که شما باید با روش اصولی بر روی خود کار نمایید تا برای همیشه آن را ترک نمایید. شما می توانید با استفاده از مجموعه خانه رها با روش اصولی برای همیشه از این ماده مضر و سمی دور بمانید و برای همیشه آن را ترک نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از یک روش کامل‌تر برای ترک سیگار استفاده کنید

 

 

 

برای راه ترک سیگار در مرحله اول شما باید با واقعیت ذهن خود روبه‌رو شوید و تمامی بهانه‌هایی که برای مصرف سیگار دارید آن را از بین ببرید. بهانه‌هایی مثل: اگر سیگار نکشم تمرکز لازم برای انجام کار ندارم، اگر سیگار نکشم نمی‌توانم خو بخوابم و بهانه های دیگر این چنینی .
به همین منظور تیم خانه رها به وجود آمده تا شما را از این بهانه ها راحت کند و به راحتی در مسیر ترک شما را همراهی کنند تا شما بدون مشکل بتوانید برای همیشه از شر این ماده مضر خلاص شوید. همین حالا به خانه رها بپویندید و نفر بعدی که سیگار را ترک میکند شما باشید.