معروف ترین روش ترک سیگار کدام روش است و چطور می توان آن را پیدا کرد؟

 

معروف ترین روش ترک سیگار کدام روش است و چطور می توان آن را پیدا کرد؟

همه ی افراد می دانند که سیگار برای سلامتی مضر است و کسانی که سیگار می کشند به دو دسته کلی تقسیم می شوند، یک دسته افرادی هستند که می دانند سیگار به آنها آسیب می زند و قصد ندارند یک فرد سیگاری باشند اما نمی توانند بر سیگاری بودنشان غلبه کنند و دوم دسته ای از افراد هستند که علارغم اطلاع از مضرات سیگار از سیگاری بودنشان اظهار پشیمانی نمی کنند و تصمیم به ترک سیگار ندارند که البته آنها هم در خلوت خود از سیگاری بودنشان راضی نیستند.

بنابراین هیچ کس دوست ندارد که معتاد سیگار یا هرچیز دیگری باشد، در واقع افراد بیشتر ترجیح می دهند که سیگار کشیدن یا نکشیدنشان به اختیار خودشان باشد نه اینکه مجبور باشند که سیگار بکشند.

اما روش سیگار این گونه نیست و همه ی تلاش خود را می کند تا افراد را تحت سلطه خود در آورد و وقتی تسلیم سیگار شوید او بر شما حکم رانی می کند.

پس نتیجه می گیریم هیچ کس دوست ندارد تحت امر سیگار باشد، اما چطور می شود با این موجود کوچک مزاحم خداحافظی کرد و دیگر سیگار نبود؟

شاید شما هم برای ترک سیگار اقداماتی را انجام داده باشید و یا به دنبال روش هایی برای ترک سیگار بوده اید اما کدام روش ترک سیگار از همه کارامد تر است و معروف ترین روش ترک سیگار کدام است؟

ترک سیگار انواع و اقسام روش ها را دارد که می توانید برای ترک سیگار از آنها استفاده کنید و هرکس با توجه به شخصیت و شرایط خود برای ترک سیگار یک معیار منحصر به فرد دارد.

عده ای برای ترک کردن سیگار به دنبال بهترین روش ترک سیگار هستند، عده ای به دنبال ترک بدون دارو، ترک دو روزه، ترک سریع، ترک آسان و خلاصه هر کس یک معیاری را برای ترک سیگار در نظر می گیرد ما امروز می خواهیم معروف ترین روش ترک سیگار را در نظر بگیریم و بررسی کنیم که معروف ترین روش ترک سیگار در دنیا کدام روش است؟

معروف ترین روش ترک سیگار روشی است که در دنیا شناخته شده است و افراد زیادی توانسته باشند به کمک آن روش سیگارشان را ترک کنند و معروف ترین روش ترک سیگار در واقع روشی است که افراد آن روش را به دیگران معرفی می کنند.

هرچند آمار و اطلاعات دقیقی راجع به این موضوع نیست که معروف ترین روش ترک سیگار کدام روش است اما شاید بتوان ترک سیگار آلن کار را به عنوان معروف ترین روش ترک سیگار معرفی کرد زیرا در جهان شناخته شده است و میلیون ها سیگاری به کمک آن توانسته اند سیگار شان را ترک کنند اما این روش بیشتر به افرادی کمک کرده که یا اهل مطالعه بوده اند و کتاب ترک سیگار آلن کار را خوانده اند و یا در گذشته توانسته بودند که در کلاس های او شرکت کرده باشند، بنابراین برای افرادی که دسترسی به این روش برایشان مقدور نبوده، خیلی کارآمد نیست.

بنابراین نمی توان به عنوان معروف ترین روش ترک سیگار به آن بسنده کرد، گزینه بعدی که می شود به سراغ آن رفت کم کردن سیگار است به طوریکه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که این روش را امتحان نکرده باشد، افراد سیگاری وقتی تصمیم می گیرند که به صورت انفرادی و خود سرانه سیگارشان را ترک کنند فورا به سراغ کم کردن سیگارشان، می گیرند و تصمیم می گیرند که روزی یک عدد از سیگارشان را تا حذف کامل آن کم کنند هرچند که اغلب موفق نمی شوند.

پس به سراغ گزینه بعدی یعنی قرص وارنیکلین می رویم، اگر بخواهیم این دارو را به عنوان معروف ترین روش ترک سیگار معرفی کنیم باید به کسانی فکر کنیم که نسبت به خوردن دارو و عوارض ناشی از آن مقاومت می کنند زیرا اکثر افراد برای خوردن دارو به عوارض بعدی آن فکر می کنند و از ترس داشتن عوارض، قبل از اتمام دوره درمان آن را رها می کنند.

بعد از این چند مورد می توان به سراغ ابزارهای جایگزین نیکوتین مثل چسب و آدامس نیکوتین،به عنوان معروف ترین روش ترک سیگار رفت اما این موارد هم نمی تواند توقع ما را به عنوان معروف ترین روش ترک سیگار، ارضا کند زیرا ابزارهای جایگزین نیکوتین هم از نظر هزینه و هم از نظر آمار موفقیت، خیلی مورد رضایت نیستند.

پس کدام روش را می توان به عنوان معروف ترین روش ترک سیگار معرفی کرد؟

اگر بتوان معروف ترین روش ترک سیگار را بع بهترین روش ترک سیگار تبدیل و معرفی کرد، کار آسانتر می شود زیرا پیدا کردن بهترین روش ترک سیگار کار خیلی سختی نیست.

بهترین روش ترک سیگار در واقع روشی است که به افراد سیگاری کمک می کند که سیگار را ترک کنند وبه طور اختیاری دیگر به سراغ  آن نروند.اگر به دنبال چنین روشی بگردید ، به راحتی آن را پیدا می کنید، زیرا امروزه روش های ترک سیگاری وجود دارد که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی و به صورت تضمینی به شما کمک کند که سیگارتان را ترک کنید.

این روش ها به این صورت عمل می کنند که با محوریت یک راهنمای متخصص به شما آموزش می دهند که چطور با تغییر باورها، یک عادت جدید را جایگزین سیگار کنید.

در واقع در این گونه روش ها شما به کلی فراموش می کنید که قبلا از سیگار لذت می بردید و نسبت به سیگار،آگاهی هایی کسب می کنید که دیگر میل و هوس سیگار را به طور کلی از دست می دهید و این اتفاق ناخواسته در ضمیر ناخودآگاهتان اتفاق می افتد.

بنابراین ترک سیگار به این روش بسیار آسان و راحت است و با اطمینان می توان به چنین روشی اعتماد کرد زیرا هم سیگار را ترک می کنید و هم میل و هوس سیگار را از دست می دهید، پس ترک سیگار بادوام تری خواهید داشت.

هرچند که مجموعه های کمی از این روش استفاده می کنند اما با یک جستجوی کوچک می توان یک مجموعه خوب پیدا کرد که به شما کمک کند تا برای همیشه سیگار را ترک کنید و پیشنهاد ما آشنا شدن با مجموعه بزرگ ترک سیگار به روش رها است زیرا ترک سیگار در این روش صد در صد تضمینی است.