ترک سیگار به روش رها روشی آسان بدون نیاز به داشتن اراده قوی

 

 

 

 

 

ترک سیگار به روش رها چیست و راه حل های آن برای  ترک سیگار آسان به چه صورت است؟

 

 

ترک سیگار به روش رها روشی کاملا علمی و آکادمیک است و سالانه به افراد زیادی کمک می کند تا سیگار را برای همیشه ترک کنند.

اما سوالی که برای افراد سیگاری پیش می آید این است که چطور ممکن است که بدون نیاز به اراده ی قوی سیگار را برای همیشه ترک کرد و اصولا ترک سیگار به روش رها روشی قابل اطمینان و موثر است ؟

 

همه ی افرادی که در دام نیکوتین گیر افتاده اند ترک سیگار را امری سخت و عده ای حتی آن را غیر ممکن می دانند ، به طوری که سال ها از سیگار خسته شده اند و بارها برای اعتیادشان به سیگار، مورد قضاوت اشتباه قرار گرفته اند و سیگار، مزاحمت های فراوانی را برایشان بوجود آورده است.

تحقیقات علمی نشان می دهند که کشیدن سیگار، برای سلامتی بسیار زیاد مضر بوده و به مرور زمان و مداومت در کشیدن سیگار، می تواند موجب مرگ افراد شود.

 

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار با مشاوره ترک سیگار از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

 

 

 

ضررهای سیگار

 

 

 

از ضررهای سیگار هر چه بگویییم باز هم کم است . سیگار همه جوانب سلامت و زیبایی را تحت الشعاع قرار می دهد به طوریکه از بین برنده ی ریه ، آسیب دهنده به قلب ، تخریب پوست و دندان،ریزش مو ،آسیب به سیستم دفاعی بدن و خلاصه اینکه سیگار، از آسیب به هیچ عضوی در بدن غافل نمی ماند.

 

با گسترش اطلاع رسانی و به لطف اینترنت ، اطلاع پیدا کردن از ضررهای سیگار و دلایل علمی آن بسیار آسان است و امروزه افراد سیگاری از ضررهای سیگار،کاملا آگاه هستند اما آنها اغلب با وجود آگاهی ،توانایی ترک سیگار را ندارند.

 

وقتی از افراد سیگاری سوال می کنیم که چرا سیگار می کشید؟ آنها اغلب هیچ دلیل قانع کننده ای برای این سوال ندارند و وقتی سوال می کنیم چرا سیگارتان را ترک نمی کنید؟پاسخ هایی شبیه به هم می دهند و عدم توانایی در ترک سیگار در اکثر آنها مشترک است.

 

اکثر افراد بارها برای ترک سیگار اقدام های متعدد و متفاوت را امتحان کرده اند از جمله این روش ها می توان ،استفاده از دارو، کم کردن سیگار، جایگزین کردن سیگار با چیزهای دیگر، استفاده از چسب سیگار و ...نام برد .

افراد  سیگاری معمولا وقتی به صورت انفرادی اقدام به ترک سیگار می کنند با شکست مواجه می شوند و شکست های متوالی در ترک سیگار آنها را بعد از مدتی کاملا ناامید و دلسرد می کند و تصمیم می گیرند که به زندگی با سیگار ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترک سیگار به روش خانه رها 

 

 

 

 

 

اما نه ، ما این نوید را به شما می دهیم که سیگارتان را در ترک سیگار به روش رها به آسانی و بدون استفاده از هیچ دارویی برای همیشه ترک خواهید کرد.زیرا در ترک سیگار به روش رها شما نیازمند داشتن اراده ی قوی نیستید و ترک سیگار به روش رها برای هر کس با هر سن و شرایطی یک روش کاربردی و موثر است.در ادامه بیشتر با خانه رها آشنا خواهید شد.

باید به اطلاع شما برسانیم که تیم  متخصصین رها در زمینه های مختلف و با بهره گیری از علومی همچون پزشکی، جامعه شناسی، روانشناسی، هیپنوتراپی، ریاضیات، تاریخ، بازارهای جهانی و آمار، ترک سیگار به روش رها را در قالب CBT -EFT-DBT-NLP  ارائه می دهند.

 

نکته مهم و اصلی در ترک سیگار به روش رها از بین رفتن تمایلات ذهنی در فرد سیگاری است به طوری که وی دیگر میل و هوسی برای کشیدن سیگار نخواهد داشت و گویا در بسیاری از اوقات فراموش می کند که او در گذشته یک فرد سیگاری بوده است.و این مسئله ی مهم است که راه ترک سیگار به روش رها را از دیگر روش ها متمایز می کند.

 

روش رها با جراحی ذهن و نفوذ به قسمت نا خودآگاه مغز و تغییر باورهای فرد سیگاری ایشان را به زمانی بر می گرداند که گویا شخص هرگز اولین سیگار را امتحان نکرده بوده و حتی تمایلی به این کار هم ندارد، طوری که بوی سیگار نیز موجب نارضایتی وی می گردد.

 

مورد دیگری که روش رها را متمایز می سازد شادمانی و انرژی بسیار بالای فرد سیگاری پس از رهایی از سیگار است، طوری که فرد سیگاری دیگر دلتنگ سیگار نخواهد شد.نکته ی کلیدی رها در این است که تمامی دستاوردها بدون نیاز به دارو و فقط در دو روز اتفاق می افتد.شایان ذکر است که ترک سیگار به روش رها دارای آمار موفقیت 98 درصدی در طی سال های اخیر بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نکاتی که باید درباره ی رها بدانید این است که ترک سیگار به روش رها نیاز به اراده قوی نیست.

در طول دوره ای که برای ترک سیگار می گذرانید سیگار کشیدن آزاد است، فقط در دو روز سیگار را برای همیشه ترک خواهید کرد.

 بدون استفاده از هیچ دارو و خماری است.

 بعد از ترک سیگار به روش رها بسیار شاد و پر انرژی خواهید بود.

 رها پشتیبانی مادام العمر دارد، آمار موفقیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و صد در صد گارانتی می شود.

فقط نکته ی مهم و قابل توجه در ترک سیگار به روش رها این است که درکلاس هایی که برگزار می شود به موقع حضور پیدا کنید.

حضور در کلاس های رها و دریافت آگاهی ها به صورت کامل شرط موفقیت شما است.

بعد از رهایی به روش رها شما وارد مرحله ی جدیدی از زندگی می شوید و همه ی کسانی که با شما آشنا هستند، با فرد جدیدی آشنا می شوند، زیرا شما بعد از رها دیگر آدم سابق نخواهید بود .

شما بعد از ترک سیگار به روش رها در کلینیک ترک سیگار بسیار شاد و پر انرژی خواهید بود و در کلاس های رها آنقدر به شما خوش می گذرد که حتی بعد از رهایی ، تمایل دارید باز هم در کلاس های رها شرکت کنید.

همه ی کسانی که با رها آشنا می شوند از روش رها با نام معجزه یاد می کنند،زیرا روش رها در زندگی شما معجزه می کند .

 روش رها دری تازه به روی شما می گشاید ، با دید تازه ای که به زندگی پیدا می کنید بسیاری از مشکلاتتان حل خواهد شد و وارد فاز جدیدی از زندگی می شوید.

فقط کافی است تصمیم بگیرید که دیگر یک فرد سیگاری نباشید، باقی راه را به رها بسپارید.