چگونه با استفاده از لیمو سیگار را ترک کنیم

معمولا یکی از دغدغه های افرادی سیگاری ترک سیگار می باشد و این طور فکر می کنند که یک مسیر طولانی و سخت را در پیش دارند و به همین دلیل افرادی که واقعا قصد ترک سیگار را دارند همیشه از روش‌های عجیب و غریبی که در بازار است برای ترک استفاده می کنند و ترک سیگار با لیمو یکی از این روش های ترک سیگار می باشد. یکی از پرخاصیت‌ترین میوه‌ها لیمو می باشد که از خواص بالایی برخوردار می باشد اما آیا واقعا این میوه در ترک سیگار تاثیر خوبی دارد؟ در ادامه مطلب می خواهیم به بررسی ترک سیگار با استفاده از لیمو بپردازیم با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترک سیگار با لیمو

 

 

لیمو دارای آنتی اکسیدان‌ می باشد که می تواند به از بین بردن اثر نیکوتین کمک کند. اما نمی‌تواند برای این که شما دیگر سیگار نکشید کمک همیشگی کند. اگر منطقی به این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم میبینیم که همه چیز با عقل جور در می‌آید، زیرا تحت هیچ شرایطی یک میوه نمی‌تواند باعث شود تا شما دیگر سیگار نکشید. اگر ترک سیگار با لیمو واقعا یک روش اصولی و قطعی محسوب می‌شد، مطمئن باشید هیچ فرد سیگاری را دیگر در دنیا مشاهده نمی کردید.

 

 

شما برای دمنوش برای ترک سیگار نباید دست به هر کاری بزنید و ترک این مواد مضر با روش‌های عجیب و غریبی مثل لیمو، واقعا شما را وارد مسیر بی راهه می کند. زیرا شما به آن به عنوان یک روش ترک نگاه می‌کنید و پس از اینکه شکست خوردید، فکر می‌کنید که ترک سیگار یک عمل ناممکنی می باشد. تنها مشکل اصلی شما این است که از روش های غیر منطقی و غیر اصولی استفاده می کنید که متاسفانه به دلیل وجود بازاریابی های گسترده توسط افراد سودجو شما را از مسیر اصلی منحرف می کند و نه تنها نتایج مثبتی در اختیار شما نمی گذارد بلکه شما را نسبت به ترک نا امید می سازد.

 

 

 

 

 

برای ترک سیگار نیاز به تغییر ذهنی دارید

 

 

اگر شما جر فرد سیگاری هستید و دارید این مقاله را می خوانید قطعا تا به حال تلاش های زیادی برای ترک سیگار کرده اید که بی ثمر بوده است چون که روش هایی که شما آن ها را به کار برده اید روش های اصولی و درستی نبوده است. برای این که به روش اصولی دست به ترک سیگار بزنید اول باید ذهن خود را آماده کنید اعتیاد به سیگار 90 درصد آن در ذهن می باشد و 10 درصد باقی مانده آن مربوط به جسم شما می باشد. اگر شما در عرض 7 روز سیگار نکشید بدن شما دیگر اعتیادی به سیگار ندارد. اما ذهن همچنان وابسته به سیگار می باشد که اگر ذهن خود را درست کنید 80 درصد راه را پیش رفته اید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهکارهای ترک سیگار

 

 

 

در گام اول وقتی شما تصمیم به داروی ترک سیگار گیاهی می گیرید باید پای تصمیمتان بمانید و اجازه ندهید که هیچ فرد و یا چیزی شما را از ترک منصرف کند. همیشه به اطرافیان خود فکر کنید و به این که چطور با بوی سیگار و دود مضری که وارد بدن آن ها می شود و این زیان را به آن ها وارد می سازد به فکر سلامتی و بدن خود باشید که با هر مصرف سیگار چه ضررهای به بدن خود وارد می سازید و نمیتوانید از زندگی نهایت لذت را ببرید. هر آنچه که شما را به سمت سیگار میکشد را باید از سر راه خود بردارید و دیگر وسوسه سیگار کشیدن درون شما نباشد.

 

 

 

 

 

تهدید سلامت اطرافیان

 

 

 

آیا می دانید که طبق تحقیقات انجام شده در سال بیش از 1 میلیون نفر تنها به دلیل قرار گرفتن در معرض دود سیگار جان خود را از دست می دهند دود سیگار نه تنها جان خود فرد بلکه جان اطرافیان فرد را به خطر می اندازد و مشکلات سلامتی را برای افراد حاضر در اطرافیان فرد سیگاری را رواج می دهد. از جمله مشکلاتی ممکن است اطرافیان فرد را درگیر خود کند عبارتند از:

سرطان ریه، ابتلا شدن به دیابت نوع 2، بیماری سل ، آسم، کاهش سطح کلسترول خون، افزایش ابتلا به خطرهای عفونی به دلیل ضعیف شدن بدن، ابتلا به بیماری فشار خون و بسیاری از بیماری های دیگر.

پس شما علاوه بر حفظ سلامتی خود باید به فکر حفظ سلامتی اطرافیانتان باشید و در راستای آن به فکر ترک همیشگی سیگار باشید که بهترین روش برای ترک آن با استفاده از خانه رها می باشد. هم اکنون می توانید شما هم جزئی از خانواده بزرگ تیم رها شوید و تاثیر مثبت آن را در زندگی خود حس کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آیا ترک سیگار خطر دارد؟

 

 

 

یکی دیگر از پرسش هایی که برای افراد پیش می آید این است که آیا ترک سیگار خطر دارد؟ ما این اطمینان را به شما می دهیم که ترک سیگار به یکباره یا تدریجی هیچ خطری برای افراد سیگاری ندارد در هر زمانی که شما تصمیم به ترک آن میگیرید می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند. زمانی که شما سیگار را ترک میکنید سال ها زندگی خوبی را به خود و عزیزان خود هدیه می دهید. با ترک سیگار انرژی شما بیش تر می شود راحت تر نفس می کشید و قلب و مغز شما به خوبی کار می کند.

 شما باید عادت کنید تا شاد زندگی کنید و از ثانیه به ثانیه زندگی خود لذت ببرید شما باید عمر طولانی داشته باشید و نفس های خوب بکشید و از شر تنگی نفس و سرفه های آزار دهنده خلاص شوید.

به جای داشتن دندان های سیاه و زننده دندان های سالم تری داشته باشید.

پوست و موی سالم تری را با ترک سیگار به خود هدیه می دهید و از شادابی صورت خود لدت می برید.

دیگر بوی بد و زننده ای نمی دهید و در عوض همیشه بوی خوب می دهید.

 

 

 

 

 

پس بهترین راه برای ترک سیگار چیست؟

 

 

بهترین راه برای ضرر پیپ بیشتر است یا سیگار پیوستن به خانواده رها می باشد و شما می توانید با تخصص و تجربه ای که رها در اختیار شما قرار می دهد برای همیشه ازدنیای سیگار در امان بمانید و دیگر هیچ وقت به سمت این مواد آلوده و آزار دهنده برنگردید. تنها کاری که باید بکنید این است در مرحله اول بخواهید که از سر این مواد مضر خلاص شوید سپس با عضویت به خانواده رها زندگی جدیدی را به خود و اطرافیان خود هدیه دهید.