واکسن ترک سیگار! آیا می شود برای ترک سیگار از واکسن استفاده کرد؟

 

 

 

 

 

 

واکسن ترک سیگار! آیا می شود برای ترک سیگار از واکسن  ترک سیگار استفاده کرد؟

 

شاید وقتی به دنبال راهکاری برای ترک سیگار هستید نام واکسن ترک سیگار را دیده باشید و یا این نام را جایی شنیده باشید و این سوال برای شما پیش بیاید که واکسن ترک سیگار چیست و چه کاربردی دارد ما در این مقاله سعی داریم که به معرفی واکسن ترک سیگار و کاربرد آن بپردازیم و بررسی کنیم که آیا با واکسن ترک سیگار می شود برای همیشه از شر سیگار خلاص شد؟

در سال های اخیر و با توجه به رشد فزاینده مصرف سیگار بسیاری از محققین به تلاش برای ایجاد راهکارهایی برای ترک سیگار برآمدند و روش ها و محصولات زیادی برای این کار ساخته  و روانه بازار شد و از آنجایی که انسانها برای حل هر مشکلی به حل آن از بیرون از خودشان می گردند، برای ترک سیگار هم به دنبال روش هایی می گردند که مشکل را از بیرون حل کند.

به همین خاطر عده ای به سراغ قرص و دارو و چسب و آدامس نیکوتین و ... رفتند اما در اکثر مواقع شرایط آنطور که می خواستند پیش نمی رفت و اغلب داروهای ترک سیگار ، کمک چندانی به ترک سیگار نمی کردند.

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار با مشاوره ترک سیگار از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واکسن ترک سیگار

 

 

تا آنجایی که محققان موسسه تحقیقاتی اسكریپس آمریكا ادعا می كنند كه موفق به ساخت واكسن ترك سیگار شده اند. و معتقدند که می شود با واکسن ترک سیگار با این مشکل بزرگ برای همیشه خداحافظی کنند.

محققان معتقدند که : این واکسن بخشی از سلول‌های بدن فرد را به کارخانه تولید پادتنی تبدیل می‌کند که به شکل دائمی نیکوتینی را که وارد خون شده، جذب کرده و مانع از رسیدن آن به مغز و اعتیاد فرد می‌شود در واقع این واكسن باعث می شود كه بدن نیكوتین را به عنوان یك دشمن قلمداد كند و هنگام وارد شدن نیكوتین به بدن، شروع به تولید آنتی بادی های ضد مولكول های نیكوتین كند.
در صورت مصرف اولین توتون و تنباكو پس از تزریق واكسن، آنتی بادی تولید شده، از ورود نیكوتین به سیستم عصبی مركزی و مغز جلوگیری می كند.واکسن ترک سیگار مانند هر واکسن دیگری که برای بیماری ها استفاده می شود نیکوتین را دشمن بدن می شناسد و با ورود آن به بدن آن را به دام انداخته و پیش از رسیدن به دریافت کننده های مغزی از بدن دفع می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در ظاهر امر، واکسن ترک سیگار درست عمل می کند و اگر واقعا این طور عمل کند بسیار تاثیر گذار خواهد بود اما اگر واقعا این طور عمل می کرد پس تا الان نباید هیچ معتاد به سیگاری در دنیا وجود می داشت و نه تنها ریشه اعتیاد به سیگار در دنیا می  خشکید بلکه هر اعتیادی، به کمک این واکسن ها در مان می شد اما چرا به حال چنین اتفاقی رخ نداده است ؟

این سوالی است که نیاز به تفکر بیشتری دارد و باید عمیقا به بحث سیگار و اعتیاد نیکوتین فکر کرد و پاسخ به این سوال است که بدانیم که هر مشکلی راهکار منحصر به فردی دارد و نمی توان برای همه ی بیماری ها و مشکلاتی که وجود دارد یک نسخه تجویز کرد.

همانطور که می دانید عادت های ذهنی به عملکرد مغز بستگی دارند و ریشه عادت های ذهنی به عملکرد ذهن و ومغز انسان بستگی دارد، بنابراین نمی توان توقع داشت که بتوان این مشکل را در خارج از ذهن حل کرد.

شاید در آینده ای که معلوم نیست چه زمانی باشد بتوان با واکسن ترک سیگار، با این عادت ویرانگر خداحافظی کرد اما در حال حاضر نمی توان به کمک این دارو ها یا واکسن ترک سیگار خیلی امیدوار بود.

ترک سیگار را باید به صورت ریشه ای و عمیقا حل کرد و چاره آن ایجاد تغییراتی در سبک زندگی و تغییر در باورهای بنیادین افراداست برای ترک سیگار لازم است که باور کنید که ترک سیگار یک کار شدنی است و ایجاد این باور در ذهن مستلزم این است که بمباران آگاهی شوید.

 

 

 

 

 

 

با بمباران آگاهی در مورد خیانتی که سیگار به شما می کند کم کم نسبت به سیگار، دلسرد می شوید و با یادگیری تکنیک های تغییر باور به راحتی با سیگار خداحافظی می کنید.

ترک سیگار نه تنها سخت نیست بلکه بسیار آسان است اما به خاطر اینکه باور عموم مردم از ترک سیگار این است که کاری دشوار است، اکثر افراد یا به سراغ راهکارهای آسان مثل واکسن ترک سیگار هستند یا اصلا به ترک سیگار فکر نمی کنند و وقتی صحبت از ترک سیگار می شود از انجام آن واهمه دارند.

پس برای ترک سیگار آسان نمی توان به راه های دیگری در عصر حاضر فکر کرد و نباید وقت خود را برای این کار هدر داد و فعلا به دنبال واکسن ترک سیگار نبود زیرا اگر می شد با واکسن از دست این مزاحم کوچک راحت شد دیگر می توانستیم با این روش بسیاری از مشکلات اعتیاد را حل کنیم .

 

 

بهترین روش ترک سیگار

 

پس در حال حاضر بهترین روش ترک سیگار پیشنهاد می کنیم ترک سیگار به روش رها است زیرا مطمین ترین راه است که نه نیاز به دارو دارد و نه نیازی به داشتن اراده و در ضمن این روش تضمینی است و صدها نفر از این روش نتیجه گرفته اند و با خیال راحت می شود به آن اعتماد کرد و در مدت زمان کمی به موفقیت صد در صد رسید.

در ترک سیگار نباید وقت را هدر داد زیرا هر روزی که با سیگار بگذرد مانند این است که هر روز یک تبر به تنه محکم خود بزنید و هر لحظه که با این عادت بد زندگی کنید، ترک آن سخت تر خواهد شد اما برای موفقیت به این فکر کنید که ترک کردن سیگار کار بسیار آسانی است و بعد از موفقیت مطمئن باشید که  هر روز خودتان را برای این اقدام تحسین خواهید کرد.

این اقدام چنان تاثیری در زندگیتان می گذارد که شگفت زده خواهید شد و آثار ترک سیگار را در لحظه لحظه ی زندگیتان لمس خواهید کرد، ساعات خواب و بیداریتان، احساس سلامتی، حس امید و شوق زندگی، تلاش برای یک زندگی بهتر، بهتر شدن روابط و حال خوب، چیزهایی هستند که بعد از کنار گذاشتن سیگار تجربه خواهید کرد.

 

 

فواید ترک سیگار

 

زمانی که شما سیگار را ترک می نمایید بدن شما شروع به پاکسازی می نماید و مواد سمی را از بدن شما خارج می نماید به مرور زمان شما راحت تر نفس می کشید، حس چشایی و بویایی شما بهتر می شود، انرژی بیش تری را خواهید داشت و از طرفی هم جریان خون در قلب و ماهیچه های شما بهتر می شود همچنین عملکرد ریه شما بهتر می شود و مشکلاتی مانند خس خس و سرفه از بین می رود و سلامت روان شما هم به بهبود میابد. به همین منظور هر چه سریع تر دست به ترک سیگار بزنید زندگی بهتر و شاداب تری را به خود و اطرافیان خود هدیه می دهید. همین حالا سیگار را برای همیشه ترک کنید.

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

برای داشتن تجربه خوب در مسیر ترک سیگار حتما یک سر به کلینیک ترک سیگار خانه رها بزنید. تا آن ها با داشتن تیم حرفه ای و مجرب بتوانند به شما کمک نمایند تا بدون عوارض در کمترین روز بتوانید برای همیشه از شر این ماده سمی راحت شوید. طرز ترک سیگار بسیار حائز اهمیت می باشد که به چه صورتی انجام پذیرد. به همین منظور برای این که شما در این مسیر شکست نخورید ما به شما خانه رها را معرفی می نماییم. تا همانند هزاران نفر دیگر بتوانید به راحتی برای همیشه سیگار را ترک نمایید.