ترک سیگار و 15 مزیت آن که بعد از ترک سیگار دریافت می کنید!

 

 

 

 

 

ترک سیگار چه مزیت هایی برای شما دارد و چرا باید سیگارتان را هر چه زودتر ترک کنید؟

 

 

 

خوب است بدانید که ترک سیگار بهترین و ارزنده ترین هدیه ای است که به خودتان تقدیم می کنید. و مواهب این هدیه نه تنها شامل شما بلکه شامل حال اطرافیان و عزیزان شما هم می شود. به طوریکه به محض این که از آخرین سیگاری که کشیدید چند ساعت می گذرد ، بدن شما شروع به استراحت می کند و هرچه این استراحت و آرامش درونی بیشتر و طولانی تر شود ،زمان بهبودی و تکامل اعضای آسیب دیده بیشتر و بهبودی عمیق تر اتفاق می افتد.

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در  ترک سیگار از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 مورد از فواید ترک سیگار 

 

 

 

 

 

 

 

در اینجا به پانزده مورد از هدیه هایی که بعد از سیگار دریافت می کنید اشاره می کنیم.

 

 

اول : بهترین روش ترک سیگارجریان خون را بهبود می بخشد.همانطور که می دانید سیگار و دود های سمی آن سطح اکسیژن خون را پایین می آورند به طوری که خون رسانی به سلول های بدن، دچار اختلال می شود پس طبیعی است که بعد از آن عملکرد قلب و سیستم خون رسانی به اعضای بدن به مرور زمان بهبود و به حالت طبیعی باز گردد.

 

 

دوم : ترک سیگار در مرکز ترک سیگار در تهران منجر به بهبود باروری می شود به خصوص در خانم ها با تقویت خون رسانی و بهبود دیواره ی رحم ،باروری و تولید مثل را افزایش می دهد . پس توصیه ی ما به خانم ها و آقایانی سیگاری که تصمیم دارند که فرزند داشته باشند این است که قبل از اقدام به فرزند آوری حتما سیگار خود را ترک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوم : عوارض ترک سیگار منجر به کاهش روند پیری پوست می شود، در گذشته زیبایی و رسیدگی به پوست و ظاهری آراسته و تمیز، برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار بود اما امروزه می بینیم که ظاهر زیبا داشتن بستگی به جنسیت ندارد و همه در پی زیباتر شدن،تناسب اندام و رسیدگی به پوست و زیباییشان هستند. پس اگر شما هم مانند همه ی افراد جهان دوست دارید  پوست سالم و زیبایی داشته باشید، ترک همیشگی سیگار را در اولویت کارهای خود بگذارید.

 

چهارم : ترک سیگار در مرکز ترک سیگار در سعادت آباد باعث می شود که نوزاد شما درشرایط سالم و امنی رشد و تکامل پیدا کند و همچنین ، خطر داشتن سقط جنین را کاهش می دهد. پس برای یک مادر نمونه بودن لازم است که شما در ابتدا یک مادر سیگاری نباشید.

 

پنجم : ترک سیگار دندان ها را سفید تر و تنفس را خوشبوتر می کند.همچنین داشتن لثه های سالم و جلوگیری از پوسیدگی و از بین رفتن دندان ها از مزیت های مهم و قابل توجه ترک سیگار در مرکز ترک سیگار در غرب تهران به شمار می رود.

 

ششم : با کنار گذاشتن سیگار تنفس بهتر و سرفه ی کمتری خواهید داشت زیرا عملکرد ریه، تنها بعد از گذشت 9 ماه تا ده درصد بهبود پیدا می کند و شما سلامت ریه هایتان را کم کم بدست می آورید.

 

هفتم : شما با این کار 10 سال به عمر خود می افزایید، زیرا سیگارعامل بسیاری از بیماری ها بوده در نهایت جان افراد را خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هشتم : با ترک سیگار و افزایش خون رسانی سطح استرس در بدن شما کاهش می یابد و شما بعد از بهبودی به مرور زمان تمرکز هواس بهتری خواهید داشت.

 

نهم : بعد از گذشت دو تا دوازده هفته از ترک سیگار فعالیت های فیزیکی، از جمله راه رفتن و دویدن در شما بهبود می یابد و شما راحت تر می توانید ورزش کنید.

 

دهم : ترک موفق سیگار سیستم ایمنی بدن شما را افزایش می دهد به طوریکه شما کمتر دچار بیماری می شوید و در صورت  دچارشدن به  سرما خوردگی و یا بیماری هایی مثل کوید 19، راحت تر و سریع تر بهبود می یابید.

 

یازدهم : بعد از ترک سیگار شما کمتر دچار خستگی و سر درد می شوید زیرا سطح اکسیژن خون افزایش  و گازهای سمی در آن کمتر می شود و مغز انرژی مضاعفی برای دفع گازها و مواد سمی سیگار مصرف نمی کند.

 

دوازدهم : بعد از مشاور ترک سیگارعلاوه بر سامت تر شدن شما، سلامت باقی افراد خانواده و اطرافیان شما هم افزایش می یابد، زیرا آنها دیگر در معرض دود دست دوم که بسیار خطرناک است قرار نمی گیرند.

 

سیزدهم : بهبود روابط خانوادگی و سلامت جسمی و روانی فرزندان از دیگر موهبت های ترک سیگار به شمار می آید زیرا با حذف دود سیگار از ایجاد بیماری های خطرناک ریوی در آینده از اعضای خانواده گرفته می شود.احساس آرامش و حس اطمینان به آنها تزریق می شود و نگرانی های آنها از خطرات سیگار، حذف می شود و همین امر باعث ایجاد تغییر و بهبود چرخه زندگی و روابط شما می شود.

 

چهاردهم : امید به زندگی در شما افزایش می یابد.شما با ترک همیشگی سیگار یک مانع بزرگ را از ذهن و دیدگانتان حذف می کنید و افق های تازه ای در ذهن شما ایجاد می شود . در واقع سیگار یک ترمز قوی است که وقتی پای شما روی آن نباشد، تازه شروع به حرکت می کنید و زندگی جریان طبیعی خود را آغاز می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پانزدهم : آخرین موردی  که می توان از آن یاد کرد افزایش انرژی و  تنظیم ساعات خواب و بیداری است . شما با ترک سیگار در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنید ساعات خوابتان تنظیم می شود و میل به سحرخیزی در شما افزایش می یابد.

 

هرچند که مواهب ترک سیگار بی شمار است اما ما به ذکر این پانزده مورد بسنده کردیم تا با مطالعه آن هر چه زودتر تصمیم بگیرید که سیگار را ترک کنید و این کار را به فردا و شنبه بعد موکول نکنید زیرا هر یک سیگار مثل تبری می ماند که شما به تنه ی درختی بزنید.در واقع بدن شما با هر سیگار دچار اختلال بیشتری شده و هرچه زودتر اقدام به ترک سیگار با داروی ترک سیگار کنید بهتر است.

 

 

 

 

چطور خود را آماده سازید؟

 

 

برای این کار ابتدا به خودتان بگویید که من می توانم و ترک کردن سیگار اصلا سخت نیست و بعد از آن یک روش برای ترک سیگار آسان پیدا کنید . تحقیق کنید ببینید چه روشی می تواند شما را به راحتی از شر سیگار خلاص نماید اما مراقب باشید که به هیچ عنوان گول تبلیغات الکی را نخورید. تحقیق کنید و ببینید با کدام روش افراد زیادی توانسته اند تا برای همیشه سیگار را ترک نمایند و دیگر به سمت آن برنگشته اند.

 

پیشنهاد ما سریع ترین روش ترک سیگار به روش رها است زیرا بهترین و سریع ترین راه حل را به شما ارائه می کند و شما بدون هیچ دارو و خماری ، به راحتی عادت سیگار را با عادت سالم زندگی کردن جایگزین می کنید. می توانید با شرکت در جلسات خانه رها خودتان ببینید که چند هزار نفر از افراد سیگاری توانسته اند به خوبی سیگار را ترک نمایند.

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

 

 

در این بخش ما 15 مورد از فواید ساده ترین و بهترین روش ترک سیگار را برای شما بیان کردیم و دانستید وقتی که شما سیگار را برای همیشه از زندگی خود حذف می کنید چقدر زندگی شما تغییر می کند و چقدر فواید های زیادی نصیب شما می گردد. اگر شما به زمانی که سیگار مصرف نمی کردید بیندیشید میبینید که خیلی زندگی شاد و زیبایی را داشتید به دور از هزاران بیماری، کلافگی، استرس، به دور از سرزنش های افراد و هزاران موارد دیگر پس بهتر است هر چه زودتر به خانه رها بپیوندید و زندگی جدیدی را به خود و اطرافیان خود هدیه دهید. تنها کاری که باید بکنید همین الان تصمیم بگیرید تا به کمک تیم خانواده رها از این ماده سمی و آلوده برای همیشه خداحافظی کنید.