ترک سیگار بدون اراده قوی تنها در چند روز آیا امکان پذیر است؟

 

 

 

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در  ترک سیگار از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

 

ترک سیگار در مرکز ترک سیگار در سعادت آباد بدون اراده قوی تنها در چند روز جمله ای است که تعجب خیلی ها را بر می انگیزد اما آیا واقعا می شود سیگار را بدون اراده ترک کرد؟

اراده به معنای خواستن با قدرت است و وقتی می گوییم که ترک سیگار بدون اراده به این معنی است که شما می توانید بدون اینکه قدرت خواستن ترک سیگار را داشته باشید آن را ترک کنید ولی ترک سیگار به این معنی نیست که شما بدون خواستن می توانید سیگار را ترک کنید.

اگر بخواهیم واضح تر بگوییم ترک سیگار در مرکز ترک سیگار در غرب تهران بدون اراده به کسانی  کمک می کند که می خواهند سیگاری نباشند اما نمی توانند، و گاهی این ناتوانی را با عدم خواست و اراده اشتباه می گیرند.

عده ای از افراد سیگاری هستند که این ادعا را دارند که به میل خود سیگار می کشند و از کشیدن سیگار لذت می برند و هر وقت که بخواهند می توانند سیگارشان را ترک کنند اما این یک دروغ بزرگ است که آنها هم به خود و هم به دیگران می گویند.

 

 

 

 

 

 

 

 

سیگار کشیدن = خود کشی تدریجی

 

 

 

در واقع افراد سیگاری نمی دانند که با سیگار کشیدن، با خود و اطرافیان خود چه می کنند و از عملکرد این قاتل کوچک بی اطلاع هستند و تنها کسی می تواند بگوید که سیگار را دوست دارد و با میل خود سیگار می کشد که بی اطلاع است و یا قصد خود کشی تدریجی داشته باشد.

 

بله درست شنیدید سیگار کشیدن نوعی خود کشی تدریجی است و اگر می گویید با میل و خواست خودتان سیگار می کشید، شما در حال کشتن خودتان هستید.

اما بیشتر افراد سیگاری با مضرات سیگار،آشنا هستند و نمی خواهند که یک فرد سیگاری باشند اما هر بار که تصمیم می گیرند که سیگار نکشند با عدم توانایی خود مواجه می شوند به طوریکه بارها و بارهادر ترک سیگار دچار شکست می شوند.

اما خبر خوب این است که شما می توانید بدون داشتن اراده قوی سیگارتان را ترک کنید و مشاور ترک سیگار بدون اراده را به راحتی و آسان تجربه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما چطور می شود که ترک سیگار بدون اراده را تجربه کرد و چاره چیست؟

 

 

اولین کاری که باید بکنید در ابتدا باید تصمیم بگیرید که سیگاری نباشید و از اقدامات انجام کار این است که با روش ها و مجموعه هایی آشنا شوید که به شما کمک می کنند که ترک سیگار بدون اراده را تجربه کنید.

داروی ترک سیگار بدون کمک گرفتن از یک متخصص کار بلد و به تنهایی کاری سخت و گاهی غیر ممکن است و در ترک سیگار بدون اراده شما نیازمند روشی هستید که یک راهنما و مشاور به شما کمک کند و افرادی را ببینید که موفق شده اند تا دچار شستشوی مغزی شوید.

درترک سیگار بدون اراده قوی با کمک یک راهنمای خوب از مضرات و عملکرد نیکوتین کاملا با خبر می شوید و با دانش و آگاهی هایی که کسب می کنید عزت نفستان بالا می رود و در می یابید که سلامتی و وجودتان چفدر با ارزش است و آنقدر در خودتان احساس قدرت می کنید که به راحتی عادت سیگار را ترک می کنید.

 

چیزی که در سریع ترین روش ترک سیگار بدون اراده به شما کمک می کند ، کسب آگاهی است در باره ی عملکرد سیگار و سیستم ذهنی و افکارتان، شما در این روش با عملکرد ذهن و ضمیر ناخودآگاهتان کاملا آشنا می شوید به طوری که بعد از ترک سیگار بدون اراده دارای شخصیت متفاوتی می شوید زیرا باورهای شما در باره ی خودتان کاملا تغییر می کند.

 

در ترک سیگار بدون اراده آنچه به شما کمک می کند باور توانایی های درونیتان است در این روش اعتماد به نفستان آنقدر بالا می رود که دیگر برای کسب لذت لحظه ای سیگار ، نمی کوشید و میل و اشتیاقتان را به سیگار کاملا از دست می دهید به طوریکه بعد از ساده ترین و بهترین روش ترک سیگار بدون اراده دیگر هوس سیگار نخواهید کرد به این دلیل است که در این روش شما ترک سیگار بادوامی خواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بنابراین هر چه سریعتر برای پیدا کردن چنین مجموعه ای اقدام کنید، البته پیدا کردن چنین جایی کار سختی نیست، کافی است که یک سرچ کوچک در اینترنت داشته باشد و به مجموعه ای اعتماد کنید که درصد موفقیت بالا و مستندات قابل مشاهد های داشته باشد .

 

زمانی که شما می خواهید سیگارتان را ترک کنید و به تنهایی تصمیم به انجام این کار می گیرید و آگاهی لازم برای آن را ندارید، باید دائم با خودتان بجنگید و هر وقت هوس سیگار می کنید میل خود را سرکوب کنید و این جنگ آنقدر انرژی شما را می گیرد که خیلی زود از آن خسته شده و به زندگی با سیگار بر می گردید.

 

اما وقتی آگاهانه اقدام به ترک سیگار آسان بدون اراده می گیرید آنقدر به خودتان مطمئن می شوید که حاضر نخواهید شد حتی یک روز دیگر سیگاری باشد و میل و هوس سیگار را به طور کامل از ذهنتان بیرون می کنید.

در این روش ترک شما به روزهایی برمی گردید که هرگز سیگاری نبودید و در برخورد با افراد سیگاری و موفعیت هایی که قبلا در آن سیگار می کشیدید مانند کسی خواهید شد که سیگار را در زندگی تجربه نکرده اند.

رمز موفقیت در ترک سیگار بدون اراده از دست دادن اشتیاق و میل به سیگار است به طوری که شما لذت های واقعی زندگی را می شناسید و با آگاهی، عادت های خوب جدیدی را جایگزین عادت بد سیگار می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از مجموعه های خوبی که می توانند به این روش به شما کمک کنند می توان مجموعه بزرگ خانه رها و ترک سیگار به روش رها را معرفی کرد زیرا در صورتی که وارد این مجموعه می شوید این اطمینان را به شما می دهند که به راحتی و تضمینی و با گذشت تنها 4 روز برای همیشه ترک خواهید کرد و هیچ دارو و عوارضی هم ندارد.

اما مطلبی که حائز اهمیت است این است که شما اولین گام را بردارید و در کلاس ها و دوره های ترک سیگار بدون اراده شرکت کنید و مطمئن باشید قادر به انجام این کار هستید.وقتی به اندازه کافی میل و اشتیاق به زندگی بعد از سیگار پیدا کنید در واقع شما در پایان راه هستید و قدم آخر، شما را به مقصد روش های اصولی ترک سیگار بدون اراده می رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

 

 

اگر شما جز افرادی هستید که می خواهید سیگار را ترک نمایید اما حس می کنید اراده قوی برای این کار ندارید ما به شما  می گوییم که سخت در اشتباه هستید تنها کاری که برای ترک سیگار لازم دارید این است که خودتان بخواهید و تصمیم بگیرید که برای همیشه از شر این مواد آلوده زا نجات یابید. و قدمی که باید در این مسیر بردارید به خانواده رها بپیوندید تا ببینید که به راحتی می توانید برای همیشه سیگار را ترک نمایید. همین حالا دست به کار شوید تا جز هزاران نفر از افرادی باشید که توانسته اند سیگار را به راحتی تنها در 4 روز برای همیشه از این ماده سمی رها یابند.