ابزارهای ترک سیگار چه چیزهایی هستند و چطور به ترک سیگار کمک می کنند؟

 

 

 

 

 

 

شما می توانید برا اطلاع کامل در خصوص دوره های ترک سیگار در  ترک سیگار از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122567561

02122794683

 

ابزارهای ترک سیگار چه چیزهایی هستند؟ و چطور می توانیم به وسیله آن ابزارها سیگار را ترک کنیم؟

 

 

در ابتدا باید بدانیم منظورمان از ابزارهای ترک سیگار چه چیزی است و منظورمان به طور دقیق از ابزارهای ترک سیگار چیست؟

 

شاید وقتی چشمتان به عبارت ابزارهای ترک سیگار آسان بیفتد کمی تعجب کنید و با خودتان بگویید مگر ترک سیگار هم ابزار دارد؟ اصولا ابزار وسیله ای است که برای رسیدن به هدف خاصی از آن استفاده می شود در ابزارهای ترک سیگار هدف ما کنار گذاشتن همیشگی سیگار است بنابراین از این ابزارها کمک می گیریم که هم سیگار را ترک کنیم و هم در ترک سیگار ثابت قدم بمانیم زیرا موفقیت در ترک سیگار را دوام و ماندگاری آن تعیین می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ابزارهای ترک سیگار

 

 

 

 

ابزارهای ترک سیگار به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

 

در دسته اول، ازابزارهای ترک سیگارکمک می گیریم که به ما کمک کند سیگار را ترک کنیم مثل:قرص نیکوتین، برچسب، افشانه،قرص های مکیدنی، آدامس نیکوتین و ... اما استفاده از این ابزارها، بستگی به روشی دارد که برای روش های اصولی ترک سیگار از آن استفاده می کنید زیرا در روش هایی مثل ترک سیگار به روش رها از هیچ کدام از این ابزارهای ترک سیگار استفاده نمی شود، بنابراین دسته اول ابزارهای ترک سیگار در برخی موارد به هیچ عنوان کارایی ندارد.

 

اما در دسته دوم از ابزارهایی استفاده می کنیم که بعد از بهترین روش ترک سیگار از آنها استفاده می کنیم و کارایی آنها بیشتر در زمینه حفظ آرامش، کنترل خشم و عصبانیت، دوری از استرس، پرت کردن حواس، و کنترل ذهن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچند که این ابزارهای ترک سیگار هم در روش هایی مثل ترک سیگار به روش رها کارایی چندانی ندارد، زیرا در این روش به شما آموزش داده می شود که در مواقع قرار گرفتن در چالش ها و شرایط استرس زا چه کارهاای انجام دهید و در این روش هوس سیگار ندارید اما چنانچه از روش هایی غیر از ترک سیگار در بهترین مرکز ترک سیگار در تهران به روش رها استفاده کردید به شما کمک می کند که در ترک موفق سیگار ثابت قدم باشید.

 

ابزارهای ترک سیگار دسته دوم درواقع نوعی ابزار سرگرم کننده محسوب می شوند به طوریکه به شما کمک می کند در موقعیت حساس بر خود کنترل بیشتری داشته باشید و بتوانید از فکرسیگار به دور بمانید،در اینجا به چند تا از ابزارهای عوارض ترک سیگار دسته دوم اشاره می کنیم :

 

انواع پازل:حواس پرتی برای دست و ذهن شما ، هنگام حل معما هوس شما از بین می رود.

قرص و خلال نعناع:دهان و دستان خود را مشغول کنید. نعناع ها فاقد شکر و گلوتن هستند.

توپ استرس: به دستان خود اجازه دهید تا تنش را در حین ولع مصرف کنند.با ورز دادن این توپ های سرگرم کننده و کوچک استرس و اضطرابتان را کمی آرام تر کنید.

وسایل ورزشی ساده مثل باندهای کشی که به راحتی می توانید هم ورزش کنید و هم خود را سرگرم کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گام شمار یا اپلیکیشن های ترک سیگار که برای یادآوری نکات مهم ترک سیگار می تواند مفید واقع شود.

 

خوراکی های همراه: خوردن خوراکی های کوچکی که همیشه همراهتان باشد می تواند در ایجاد حواس پرتی از سیگار بسیار مفید باشد.

حل جدول و معما:حل جدول و یا معما بعد از ترک سیگار برای ایجاد تمرکز و حواس پرتی از سیگار بسیار مفید است.

از این دست ابزارهای ترک زیاد بسیار زیاد وجود دارد به طور کلی هر وسیله ای که به شما کمک کند تا به صورت سالم و اصولی در ترک سیگار در مرکز ترک سیگار در سعادت آباد ، ثابت قدم بمانید، جزء ابزارهای ترک سیگارمحسوب می شند زیرا  به هدف اصلی ترک سیگار و ثابت قدمی در آن کمک می کند.

بنابراین هر کسی با توجه به روش ترک سیگاری که انتخاب می کند می تواند از ابزارهای ترک سیگار منحصر به فرد خود استفاده کند مثلا اگر بعد از ترک سیگار در مرکز ترک سیگار در غرب تهران زیاد دچار استرس و اضطراب می شود می تواند از توپ استرس استفاده کند و یا اگر بعد از ترک سیگار دچار افزایش وزن شده است می تواند به سراغ ابزارها ورزشی ساده ای برود که در هر محیطی بتواند ورزش کند و خلاصه اینکه ابزارهای ترک سیگار برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

در واقع برای ترک موفقیت آمیز سیگار باید هوس سیگار را از سرتان دور کنید و همچنین هر روز به خودتان  یادآوری کنید که برای چه سیگار را ترک کرده اید و زندگی بدون سیگار چقدر مفید است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کافی است با تمام وجود لذت زندگی بدون سیگار را بچشید، آن وقت هیچ گاه دلتان نمی خواهد به روزهای با سیگار برگردید.

پیشنهاد ما استفاده از ابزارهایی است که علاوه بر جنبه کمک به ترک سیگاربه افراد کمک می کند تا سلامت تر بمانند مثل ابزارها ورزشی کوچک که علاوه بر پرت کردن حواس از سیگار به شما کمک می کند تا ورزش کنید و اندامتان را ورزیده تر کنید.

 

اما قبل از استفاده از ابزارهای ترک سیگار باید خوب فکر کنید و تصمیم درستی درباره شیوه ترک سیگارتان بگیرید زیرا در صورتی که انتخاب درستی در باره شیوه صحیح ترک سیگار با مشاور ترک سیگار داشته باشید به خیلی از ابزارهای ترک سیگار، اصلا نیازی پیدا نمی کنید.

 

نقش ذذهن را در انجام هر کاری نباید دست کم گرفت به طوریکه اگر هر هدفی را به صورت اصولی در پی بگیرید هم زودتر به هدف می رسید هم هزینه کمتری از نظر مالی و زمانی پرداخت می کنید به طور مثال ممکن است فردی سال ها در پی رسیدن به هدف ترک موفق سیگار باشد و همه ی راه و روش ها را هم امتحان کند اما سرانجام به نتیجه ی مطلوب نرسد و فرد دیگری در اولین اقدام خود موفق شود و در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسد.

 

پس نتیجه می گیریم طبق این ضرب المثل که می گوید اره ات را تیز کن از همان ابتدا روشی را انتخاب کنید که نتیجه مطلوبتان را در کمترین زمان و به صرفه ترین هزینه ممکن به دست بیاورید.

 

در مورد هدف ترک سیگار هم شیوه ی کار به همین ترتیب است اگر از ابتدا به صورت علمی و اصولی اقدام کنید، برای همیشه و در کمترین زمان موفق خواهید شد با این موجود مزاحم خداحافظی کنید و زندگی سالم و دل انگیزی را بعد از ترک تجربه کنید.

 

 

 

 

 

حالا بهترین روش برای ترک سیگار که اصولی و علمی می باشد چه روشی است؟

 

 

تیم خانه رها می تواند بهترین و اصولی ترین روش برای ترک سیگار باشد چرا که آن ها با ارائه بهترین ابزار و ترفندها و تیم مجرب و حرفه ای که دارند می توانند طوری شما را از سیگار دور نمایند که گویی هیچ وقت سیگاری نبوده اید. اگر شما هم جر افراد مصمم برای داروی ترک سیگار هستید حتما تیم خانه رها را امتحان کنید. مطمئن باشید که هیچ وقت پشیمان نمی شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

برای ترک سیگار می توانیم از ابزارهایی که کمک کند تا بهتر سیگار را ترک نماییم استفاده کنیم در این بخش با ابزارهای مختلف آشنا شدیم ئ دانستیم که برای اقدام به ترک همیشگی سیگار ابزارهای مختلفی وجود دارد که به وسیله آن هر فرد سیگاری می تواند تجربه خوشایندی از سریع ترین روش ترک سیگار را برای خود ثبت نماید. خانه رها در مسیر ترک سیگار همراه شما می باشد و این ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد و به شما می گوید که به چه صورتی چه زمانی از آن ها استفاده نمایید.